آفتاب
سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

۳۰ شهید تکواندو کار در تحولات سوریه و عراق داشته ایم

۳۰ شهید تکواندو کار در تحولات سوریه و عراق داشته ایم

دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا گفت: در تحولات سوریه و عراق ۳۰ شهید تکواندو کار مدافع حرم تقدیم اسلام کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا در آیین رونمایی باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر و با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم بیانیه ایشان را به صورت عملیاتی پیاده کنیم.

وی ادامه داد: ۱۰ سال پیش مردم منطقه از ما برای بازسازی امامزاده عینعلی زینعلی(ع) کمک خواستند و طی این مدت ۸هزار متر مکعب ساختمان سازی صورت گرفته است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه یکی از اهداف هیات امنای این آستان مقدس تبدیل این مجموعه به قطب فرهنگی است، تصریح کرد: وسایل ورزشی یکی کارکردهای ما در این مجموعه است که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش برای سلامت جامعه یادآور شد: ۴۶ میلیون جمعیت ایران زیر ۴۰ سال سن دارند و مجموعه فرهنگی در کنار مجموعه ورزشی می تواند در تقویت روحیه و افزایش غرور ملی مردم ما کمک کند.

دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا گفت: به لطف خدا فدراسیون تکواندو و ریاست محترم آن تصمیم گرفتند در این مجموعه یک باشگاه فرهنگی ورزشی تکواندو را افتتاح کنند و امیدواریم که خانواده های اطراف این امامزاده و به ویژه جوانان از امکانات موجود برای افزایش سلامت و روحیه و نشاط استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رشته تکواندو ۵۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است، خاطر نشان کرد: در تحولات سوریه و عراق ۳۰ شهید تکواندو کار مدافع حرم تقدیم اسلام کرده ایم.

کد N2088070

وبگردی