آفتاب

اولین تمرین پرسولیس پس از شکست فولاد برگزار شد

اولین تمرین پرسولیس پس از شکست فولاد برگزار شد

تهران- ایرنا- اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد خوزستان، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد تا خود را برای رویارویی با استقلال خوزستان در وزشگاه آزادی تهران آماده کند.

به گزارش ایرنا، بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی، برنامه‌های گرم کردن با مارکو استیلینوویچ مربیان بدنساز خود را در دستور کار خود قرار دادند.
در تمرینات امروز همچنین آدام همتی، حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه که مصدوم هستند، به انجام تمرین های اختصاصی خود پرداختند.
دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات ویژه خود را داشتند و دیگر بازیکنان با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم به پرسینگ و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.
مارکو در مرحله بعدی، بار دیگر بازیکنان ذخیره در بازی روز گذشته را در اختیار گرفت و کارهای سرعتی و بدنسازی و عبور از موانع مرور شد.
در آخرین بخش تمرین امروز قرمزپوشان، فوتبال در نیمی از زمین به اجرا در آمد و بازیکنان بعد از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.
در هفته هجدهم بازی های لیگ برتر فوتبال ایران، بازی برگشت تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان پنجشنبه این هفته (25 بهمن) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی**م.ت**2025
کد N2085867

وبگردی