آفتاب
«جشن چهلم»/مونسان:

مردم با وجود همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند

مردم با وجود همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: دشمنان فکر می کردند مشکلات اقتصادی موجب جدایی مردم از حکومت و نظام می‌شود اما مردم نشان دادند که علیرغم همه شرایط سخت همچنان پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران حضور یافت.

مونسان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از حضور مردم واقعاً شگفت زده شده‌ام. مردم ما مردم قدرشناسی هستند و امسال چهلمین سال است که مردم در حمایت از انقلاب خود به خیابان می‌آیند.

وی افزود: مردم ما بسیار قدرشناس هستند و هرچه خدمت به مردم صورت گیرد، باز هم کم است. من خوشحالم در این شرایط کشور مردم اتحاد و انسجام خود را به نمایش می گذارند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطر نشان کرد: قطعاً حضور مردم اثرات خوبی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد و نشان می دهد که مردم حامی انقلابشان هستند.

مونسان ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند مشکلات اقتصادی موجب جدایی مردم از حکومت و نظام می شود اما مردم نشان دادند که علیرغم همه شرایط سخت همچنان پشتوانه این انقلاب و نظام هستند و باید از این مردم بزرگ تقدیر و تشکر ویژه کرد.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب ما مسیر رشد را طی کرده است و در چهل سالگی پرنشاط تر و بالنده تر است و باید سرعت رشد و پیشرفت کشور مضاعف شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی یادآور شد: همواره دشمنان سنگ اندازی کردند و ما با وجود این موانع توانستیم همه پیشرفت ها را محقق کنیم و لازم است پس از چهل سالگی انقلاب رشد کشور سرعت بیشتری بگیرد.

کد N2085373

وبگردی