آفتاب

5 پیروزی و 3 شکست برای فرنگی‌کاران ایران در کرواسی

5 پیروزی و 3 شکست برای فرنگی‌کاران ایران در کرواسی

تهران- ایرنا- تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ کرواسی و در مرحله گروهی، صاحب 5 پیروزی و 3 شکست شد.

به گزارش ایرنا، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی که جزء طرح رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود از امروز شنبه به میزبانی شهر زاگرب آغاز شد و 8 نماینده کشتی گیر جوان ایران با هدایت «حمید باوفا» به مصاف حریفان بین المللی خود رفتند.
«پویا دادمرز» در وزن 55 کیلوگرم موفق شد در دور اول کشتی گیر رومانی و در دور دوم حریف ترکیه ای را شکست دهد تا برای دیدار فینال به مصاف نماینده ترکیه برود.
«میلاد رضانژاد» در وزن 60 کیلوگرم دور اول استراحت کرد و در دور دوم کشتی گیر کرواسی مقابل وی حاضر نشد. او در دور سوم با حریفی از رومانی مسابقه دارد.
در72 کیلوگرم «محمدرضا مختاری» دور اول استراحت کرد و دور دوم حریف روس را برد تا در دور سوم با نماینده ترکیه مبارزه کند.
«محمد ناقوسی» در وزن 77 کیلوگرم، دور اول استراحت کرد و در دور دوم مقابل فرنگی‌کار کرواسی پیروز شد تا در دور سوم به مصاف ترکیه برود.
«حسین فروزنده» نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران در دور اول مقابل حریف اسلواکی به پیروزی رسید تا در دور دوم مقابل نماینده ترکیه روی تشک برود.
در 87 کیلوگرم «حسن فروزنده» دور اول، کشتی گیر گرجستان را برد اما در دور دوم نتیجه را به حریف لهستانی واگذار کرد.
«ابوالفضل سید مهدوی» نماینده وزن97 کیلوگرم ایران نیز برابر حریفی از آمریکا در دور اول تن به شکست داد.
در وزن 130 کیلوگرم هم «علی اکبر یوسفی» در دور اول مقابل عثمان ایلدریم از ترکیه باخت.
این مسابقات امشب تا مشخص شدن فینالیست ها پیگیری می شود و رقابتهای شانس مجدد، رده بندی و فینال فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.
ورزشی**9029**1067** 1055
کد N2084318

وبگردی