آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آتش سوزی انبار اسفنج به طورکامل مهار شد

آتش سوزی انبار اسفنج به طورکامل مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش تلفات جانی نداشته است عنوان کرد: در حال حاضر آتش به طور کامل خاموش شده و در حال لکه گیری و تحویل محل به کارشناسان برای بررسی علت حادثه هستیم.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد حادثه آتش سوزی در انبار ابر و اسفنج در خیابان فدائیان اسلام گفت: ساعت ۱۴ و ۴۹ دقیقه ظهر امروز آتش‌سوزی گسترده ای در یک انبار در خیابان فدائیان اسلام بعد از ورودی آزادگان رخ داد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی،  با توجه به گستردگی آتش‌سوزی و ستون دودهای غلیظی که از فواصل دور نیز قابل مشاهده بود و ستاد فرماندهی ۵ ایستگاه یه همره نیروهای خود به همراه نیروهای خود و خودروهای تنفسی و تانکرهای آب و عوامل ستاد بحران منطقه ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی با توضیح درباره محل آتش سوزی تصریح کرد: محله آتش سوزی سوله ای مسقف به مساحت بیش از ۵۰۰ مترمربع بود که محل نگهداری ابر اسفنج و تعداد زیادی از ابرها دچار آتش‌سوزی شده و کامل شعله ور شده بود.

ملکی افزود: آتش در حال سرایت به کارگاه‌های مجاور بود که نیروهای آتش نشانی از چند جبهه کار اطفا حریق را آغاز کردند و همچنان در حال عملیات هستند.


ملکی در توضیحات تکمیلی افزود: آتش سوزی باعث تخریب کامل سقفها شده بود زیر سقفها شیروانی و فلزی بود و آتش به بخش‌هایی از سوله مجاور نیز سرایت کرده بود که محل نگهداری اتصالات پلاستیکی و لوله های پلیکا بود.

وی ادامه داد: بخشی از انبار سوله مجاور و بخشی از سقف آن تخریب شده بود که نیروهای آتش نشانی از چند جهت عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و از گسترش آتش جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش تلفات جانی نداشته است عنوان کرد: در حال حاضر آتش به طور کامل خاموش شده و در حال لکه گیری و تحویل محل به کارشناسان برای بررسی علت حادثه هستیم.

کد N2083578

وبگردی