آفتاب

آذری: مدیران استقلال بدون اطلاع بیانیه صادر نکنند

آذری: مدیران استقلال بدون اطلاع بیانیه صادر نکنند

تهران-ایرنا- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تصور می کرده همتای او در باشگاه استقلال تهران گم شده است، گفت: بهتر است مدیران استقلال قبل از انتشار بیانیه، با حامی مالی خود هماهنگی لازم را انجام می دادند تا اطلاعات لازم را به دست آورند.

«سعید آذری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره وصول نشدن نخستین فقره چکی که باشگاه استقلال به خاطر خرید «مرتضی تبریزی» به ذوب آهن داده بود، اظهار داشت: خدا را شکر باشگاه ذوب آهن اصفهان نامه ای را از طریق مطبوعات منتشر کرد تا مدیرعامل استقلال پیدا شود؛ تا به امروز تصورمان این بود که ایشان گم شده است.
وی افزود: همان طور که در سایت باشگاه استقلال نیز اشاره شده، یک فقره چک 900 میلیون تومانی را با 3 فقره چک جدید عوض کردیم، اما آن ها حتما خبر ندارند که یکی از این چک ها متعلق به امروز بود که به خاطر عدم موجودی، وصول نشد.
آذری با بیان اینکه در صدور چک های مورد اشاره، مدیرعامل باشگاه استقلال دخل و تصرفی نداشت، گفت: این چک ها طی جلسه معاونت بازرگانی و پشتیبانی استقلال و حامی مالی این باشگاه با مدیران ذوب آهن، صادر شده بود.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: ای کاش مدیران باشگاه استقلال قبل از این که بیانیه صادر کنند، ابتدا با حامی مالی خود که چک ها را در اختیار ذوب آهن قرار داده تماس تلفنی برقرار و اطلاعات کافی و کامل به دست می آوردند.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره این که سایت استقلال نوشته است سه فقره چک مزبور متعلق به این باشگاه نیست و مسئولیت آن برعهده حامی مالی است، افزود: در تفاهم نامه ای که با باشگاه استقلال در ارتباط با انتقال «مرتضی تبریزی» امضا و متقابلاً چک هایی را از آن ها دریافت کردیم، امضای «عباس ملکی» رئیس وقت هیات مدیره استقلال، «امیر حسین فتحی» مدیرعامل این باشگاه و مهر باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال وجود دارد؛ بنابراین این حرف ها صورت مساله را پاک نمی کند.
وی افزود: اگر باشگاه استقلال امضا و مهر خود را قبول ندارد بهتر است از این پس اسپانسر خود را برای مذاکره با بازیکنان و باشگاه ها بفرستد و آن ها تفاهم نامه امضا کنند.
آذری اعلام کرد: تا به امروز به احترام هواداران استقلال صحبتی نکردیم اما به طور جدی از طریق مراجع قانونی پیگیر وصول چک ها خواهیم بود و قطعاً گذشت زمان ثابت می کند مسئولیت وصول نشدن چک های صادره متوجه باشگاه استقلال است یا خیر.
مدیرعامل ذوب آهن در پایان گفت: تفاهم نامه امضا شده میان ذوب آهن و استقلال را که حاوی مهر باشگاه و امضای مسئولان آن است را به همراه تصویر چک برگشتی روی سایت ذوب آهن قرار می دهیم تا ببینم استقلالی ها بازهم بیانیه می دهند یا خیر؟
ورزشی**م.ت**3783**
کد N2082401

وبگردی