آفتاب

وزیر دفاع: شرکت پنها 1357 بالگرد را بازآمد کرده است

وزیر دفاع: شرکت پنها 1357 بالگرد را بازآمد کرده است

تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) برغم تحریم ها توانسته است که یک هزار و 357 فروند از انواع مختلف بالگرد نیروهای مسلح را بدون سانحه بازآمد (اورهال) کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حیدری در مراسم سالروز تأسیس شرکت «پنها» در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران به مناسبت سالروز تأسیس این شرکت اظهارداشت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف است، نقطه ای که بیانگر رسیدن انقلاب اسلامی به ایام نشاط وبالندگی است واز سوی دیگراوج کینه توزی دشمنان است.
وی با بیان اینکه دشمنان گمان می کردند ما چهل سالگی انقلاب را نمی بینیم، گفت: دشمنان و اربابانشان به دلیل تفاوت مبانی فکری و اعتقادی، فلسفه انقلاب اسلامی را نفهمیده اند و اکنون نیز اوج بالندگی انقلاب را درک نخواهند کرد.
وزیر دفاع با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب با حکمت الهی تحول ایران اسلامی را پیش بینی کرده بود خاطرنشان ساخت: همگان شاهد بوده و هستند که ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و دسیسه ها مانند جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و پیدایش تروریسم، توانست درحوزه های دفاعی به پیشرفت های حیرت انگیز و بزرگی دست یافته و تبدیل به یکی از قدرت های اثرگذار شود.
امیر حاتمی گفت: شرکت پنها علی رغم تحریم های ظالمانه با قطع وابستگی و افزایش توان ناوبری هوایی توانسته 40 سال ناوگان بالگردی کشور را پشتیبانی فنی ومهندسی نموده و به برکت انقلاب اسلامی 1357 فروند از انواع مختلف بالگردهای نیروهای مسلح را بدون سانحه اورهال کند.
وی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اولین پله اوج ما است اظهار داشت: شرکت پنهای وزارت دفاع آماده است تمام نیازهای نیروهای مسلح را درزمینه سامانه دید درشب، افزایش برد وقدرت موشک های ضد زره مرتفع و اورهال انواع بالگردهای کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا کند.
در پایان وزیر دفاع از کارخانجات وخطوط تعمیرات اساسی انواع بالگرد بازدید و در مراسم تحویل چندین فروندبالگرد ساختی و اورهال حضور پیدا کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین از 1357امین بالگرد اورهال شده که توسط متخصصین صنعت دفاعی در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت بازدید به عمل آورد.
سیام*9612*1535
کد N2082297

وبگردی