آفتاب
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

ایران پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی را تولید کرد

ایران پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی را تولید کرد

تهران- ایرنا- رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی در حوزه های مختلف رزم زمینی، هوایی و دریایی را تولید کند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حسین قندهاری» در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی کشور با تبریک ایام دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: نگاه به دستاوردهای لشگریان خدا در حوزه دفاعی و البته خدمت رسانی به مردم باعث افتخار است.
وی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون شهدا، امام شهدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای عنوان کرد و گفت: با تلاش دانشمندان و متخصصان متعهد در نیروهای مسلح بنیه دفاعی و توان بازدارندگی موثر کشور روز به روز ‌تقویت ‌‌شده و تحسین همگان را برانگیخته است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، خودکفایی در فناوری های صنعتی و دفاعی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: نعمت حاکمیت نظام اسلامی، آزادی، استقلال و بهره‌مند شدن از اقتدار بازدارنده فعال، نشاندهنده عزتی است که «انقلاب» آنها را به ارمغان آورده است.
حجت الاسلام قندهاری ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی حاکی از این است که برخلاف روزهای ابتدای انقلاب که توان تولید سیم خاردار هم نداشتیم و به ما نمی دادند، اما امروز توانسته‌ایم با ظرفیت‌های علمی و داشته‌های فناورانه، پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی در حوزه های مختلف رزم زمینی، هوایی و دریایی را تولید و در برابر چشم همگان به منصه ظهور برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه اقتدار«40» نشان دهنده این است که فرزندان رشید انقلاب اسلامی هرآنچه را اراده کنند ساخته و در راستای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار دهند.
وی یادآور شد: اقتدار و توان دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده و دشمن با این دستاوردها دیگر توان گذشته را برای مقابله با ایران اسلامی نخواهد داشت و ناامیدانه مرحله به مرحله از صحنه کارزار کنار خواهد رفت.
سیام*9612**1336
کد N2082214

وبگردی