آفتاب
معاون عملیات ارتش:

حضور مقتدر ایران در خلیج فارس و اقیانوس ها از دستاوردهای ارتش است

حضور مقتدر ایران در خلیج فارس و اقیانوس ها از دستاوردهای ارتش است

تهران - ایرنا - معاون عملیات ارتش، حضور مقتدر ایران در خلیج فارس، دریای خزر و اقیانوس ها را یکی از دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب اسلامی دانست و گفت: قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم اما امروز بُرد موشک های ما به 300 کیلومتر رسیده و در آینده ای نزدیک افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر دریادار «سید محمود موسوی» امروز - چهارشنبه - در نشستی خبری با عنوان «چهل سال اقتدار ارتش جمهوری اسلامی» که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهارداشت: ظرفیت، اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی افزایش چشمگیری داشته و قابل مقایسه با پیش از انقلاب اسلامی نیست.
وی خاطرنشان کرد: حفظ و آمادگی تجهیزات یکی از ماموریت های مهم ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که این مهم به خوبی انجام شده است.
وی به فداکاری های مختلف ارتش در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران، افزود: اولین پاسخ را نیروی هوایی ارتش به دشمن متجاوز داد و بعد از آن در عرصه های مختلف زمینی، دریایی و هوایی مجاهدت های فراوانی توسط فرزندان انقلاب اسلامی ایران در ارتش انجام شد.
معاون عملیات ارتش یادآور شد: ارتش بازسازی توان و تجهیزات دفاعی را بعد از دفاع مقدس در دستور کار خود قرار داد و با تشکیل یگان زیرسطحی که بسیار راهبردی است و قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت و از سوی دیگر با طراحی و ساخت موشک ها مختلف توان بازدارندگی کشور را ارتقا داد.
دریادار موسوی، حضور مقتدر ایران در خلیج فارس، دریای خزر و اقیانوس ها را یکی از دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم، اما امروز برد موشک های ما به 300 کیلومتر رسیده و در آینده ای نزدیک افزایش می یابد.
سیام*9314*3070**
کد N2081875

وبگردی