آفتاب
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

دستاوردهای دفاعی پس از انقلاب یک معجزه است

دستاوردهای دفاعی پس از انقلاب یک معجزه است

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی به جمهوری اسلامی، گفت: این سطح از پیشرفت در صنایع دفاعی قابل مقایسه با گذشته نیست و از آن باید به عنوان معجزه نام برد.

محمد علی پورمختار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا درباره تلاش دشمن برای القا این موضوع که دستاوردهای 40 سال اخیر بدون انقلاب هم به دست می آمد، اظهار داشت: کشور ایران بیش از 50 سال در اختیار خاندان پهلوی بود و در عقب نگهداشتن این کشور در حوزه های مختلف ما شاهد خیانت این خاندان بودیم.
وی با بیان این که خاندان پهلوی بر وارد کردن محصولات خارجی تاکید داشتند، افزود: آن ها حتی برای این اقدام گوش به ارباب های خود از جمله آمریکا و انگلیس داشتند تا در این زمینه تصمیم بگیرند و اصلا توجهی به نیاز کشور نداشتند.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس یادآور شد: بر همین مبنا ما شاهد یک فقر عمومی و در عین حال محرومیت گسترده حتی در خود تهران بودیم.
وی با بیان این که تلاش برای نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی نوعی جوسازی و تبلیغات مسموم است، تاکید کرد: قطعا اگر انقلاب واقع نمی شد شرایط ما نسبت به قبل از 57 خیلی تغییری نداشت.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یادآور شد: معاندین تلاش می کنند از بی اطلاعی برخی از کسانی که قبل از انقلاب را ندیده و نسبت به آشنایی ندارند، سواستفاده کنند، به همین خاطر وظیفه رسانه ها پوشش دستاوردها و بیان واقعیت ها است.
پور مختار درباره اقتدار نیروهای دفاعی در 40 سال گذشته، با اشاره به تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی به جمهوری اسلامی، گفت: این سطح از پیشرفت که در کشور ایجاد شده، قابل مقایسه با گذشته نیست و از آن باید به عنوان معجزه نام برد.
وی ادامه داد: پیشرفت های دفاعی ما چشمگیرتر از همه بخش ها است و علت آن هم قرار گرفتن نیروهای مسلح زیر نظر فرماندهی کل قوا بر اساس قانون اساسی است.
وی افزود: این موضوع باعث شد نیروهای مسلح توانستند فارغ از نگاه های سیاسی به امر تقویت دفاع و ایجاد توانمندی بپردازند که خوشبختانه در حال حاضر می توانیم در سطح بسیار وسیع و در حوزه های گوناگون این پیشرفت ها را مشاهده کنیم.
سیام**9314**1535
کد N2081269

وبگردی