آفتاب

منشا: استقلال خانه من است

منشا: استقلال خانه من است

تهران- ایرنا- مهاجم جدید استقلال گفت: در حال حاضر تنها چیزی که برای من اهمیت دارد اثبات توانایی هایم است و استقلال بهترین انتخاب برای رسیدن به این مهم بود.

به گزارش ایرنا، گادوین منشا دقایقی قبل به استقلال پیوست تا انتقالی جنجالی برای او و آبی پوشان تهرانی رقم بخورد. مهاجم سابق پرسپولیس که در فینالیست شدن تیم برانکو در لیگ قهرمانان آسیا نقش مهمی ایفا کرد از پیوستن به استقلال حرف می زند.
منشا در این رابطه گفت: خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارم. انتقال به استقلال یک قدم و جهش بزرگ است. احساس غریبی ندارم و اینجا شبیه به خانه خودم است.
او افزود: تنها چیزی که برای من مانده، نشان دادن توانایی هایم است تا به خیلی افراد ثابت کنم که اشتباه نکردم به استقلال آمدم.
منشا درباره این که چرا استقلال را برای ادامه دوران بازیگری انتخاب کرد گفت: استقلال را می شناسم آنها دو مرتبه قهرمان آسیا شده اند. رابطه من با شفر بسیار نزدیک است و به همین دلیل او خواهان حضور من در استقلال بود. جابه جایی صورت گرفته بسیار بزرگ بود و از شفر به خاطر اعتمادش تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: استقلال در آسیا با تیم های سختی رقابت می کند. من با الهلال و الدحیل بازی کردم و مهم ترین چیز این است که برابر آنها عملکرد موفقی داشتم. امیدوارم استقلال نتایج خوبی بگیرد و عملکرد قابل قبول من در آسیا تداوم داشته باشد تا به تیم کمک بیشتری بکنم.
گادوین منشا مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان نیم فصل اول از سوی برانکو در لیست مازاد قرار گرفت با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم راهی استقلال تهران شد.
ورزشی**م.ت**9118
کد N2081075

وبگردی