آفتاب

شرکت فروسیلیس آذرخش با حضور جهانگیری بهره برداری شد

شرکت فروسیلیس آذرخش با حضور جهانگیری بهره برداری شد

همدان - ایرنا - شرکت آهن و سیلیس آذرخش روز سه شنبه با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری در شهرک صنعتی جوکار ملایر بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آهن و سیلیس آذرخش در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح بزرگ صنعتی سالانه قادر به تولید 12 هزار تن فروسیلیس است.
محسن طوبایی میزان سرمایه گذاری برای اجرای این طرح را 720 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح صنعتی زمینه اشتغال برای 130 تن را مهیا کرده است.
طوبایی درباره آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه این شرکت که به زودی آغاز می شود، گفت: در طرح توسعه این شرکت سرمایه گذاری حدود یک هزار و 400 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت آهن و سیلیس آذرخش ظرفیت تولید این واحد صنعتی را 20 هزار تن در سال و ارزش ماشین آلات آن را 550 میلیارد ریال عنوان کرد .
طوبایی ادامه داد: این واحد در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع احداث می شود و زمینه اشتغال برای 130 تن را نیز ایجاد می کند.
به گزارش ایرنا، با حضور معاون اول رییس جمهوری به صورت همزمان عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت فروسیلیس آذرخش آغاز شد.
«اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری که امروز سه شنبه برای بهره برداری و بازدید از چند طرح عمرانی و صنعتی به استان همدان سفر کرده است، با حضور در شهرستان ملایر 2 طرح بزرگ صنعتی فروسیلیس را در شهرک صنعتی جوکار افتتاح کرد.
همچنین قرار است معاون اول رییس جمهوری از شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر نیز بازدید کند.
سالانه بیش از 36 هزار تن فروسیلیس در شهرک صنعتی جوکار ملایر تولید می شود.
7528**2087
کد N2080939

وبگردی