آفتاب

عامل تیراندازی عمدی در خیابان ابوریحان سیرجان به همراه برادرش بازداشت هستند

عامل تیراندازی عمدی در خیابان ابوریحان سیرجان به همراه برادرش بازداشت هستند

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان از بازداشت عامل تیراندازی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن نیک‌ورز در تشریخ آخرین جزئیات پرونده تیراندازی در سیرجان گفت: در حال حاضر عامل تیراندازی عمدی در خیابان ابوریحان سیرجان که جوانی ۲۱ ساله است به همراه برادرش با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت عمومی مصدومین حادثه مطلوب است  و تعدادی از این افراد پس از انجام مراحل درمانی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی گفت: به دنبال یک نزاع قدیمی بین عامل تیراندازی و گروهی دیگر، ضارب پس از تهیه اسلحه شکاری  از پسر خاله‌اش  ظهر روز شنبه ۱۳ بهمن ماه  به محل یک کارواش در خیابان ابوریحان سیرجان می‌رود وبا انگیزه ی انتقام۵ نفر را با اصلحه زخمی می‌کند.

نیک ورز افزود: سپس متهم پرونده به همراه برادرش به درب مغازه طرف دیگر نزاع رفته و برادر او را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهد.

وی بیان داشت: در این حادثه 3 نفر که دو نفر از آنها  برادر و فرد سوم دیگر پسرخاله متهم اصلی    بوده است با اقدام به موقع ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر می شوند.

گفتنی است متهم سابقه دار بوده است و  پیش از آن به دلیل ساخت و نگهداری مشروبات الکلی و ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو در زندان بوده است ‌.

 

کد N2080443

وبگردی