آفتاب

انقلاب اسلامی مسیر دموکراسی‌خواهی را عمیق‌تر کرد

انقلاب اسلامی مسیر دموکراسی‌خواهی را عمیق‌تر کرد

رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: مسیر دموکراسی خواهی در داخل عمیق‌تر شد و این یک رشد عقلانی سیاسی است که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی صبح امروز در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب عظیم اسلامی در حرکت ۴۰ ساله خود با حوادث مختلف و تحولات گوناگون مواجه شد که حاوی درس‌های آموزنده برای حرکت آینده خود است.

وی تاکید کرد: ملت سترگ ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ کار بزرگ و تاریخی مبارزه با رژیم دیکتاتوری وابسته را به نتیجه رساند و با راهنمایی‌های پیشوای بزرگ انقلاب حضرت امام (ره) نظام مردمسالاری دینی را جایگزین آن کرد کهاین حرکت مهم از بین بردن استبداد آمریکایی و حاکم کردن دموکراسی پیام مهمی برای دیکتاتورهای منطقه داشت که به لرزه افتادند و به همین جهت از ابتدای انقلاب علیه ملت ایران تا امروز متحد شدند.

رئیس مجلس افزود: انقلاب اسلامی ایران از سوی دیگر ملت‌های منطقه را بیدارتر کرد که نتایج آن را در تحولات سال‌های اخیر منطقه می‌توان دید. از سوی دیگر مسیر دموکراسی خواهی در داخل عمیق‌تر شد و این یک رشد عقلانی سیاسی است که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شد.

ادامه دارد...

کد N2080442

وبگردی