آفتاب
رضایی در گفتگو با مهر:

جام تختی یکی از میادین انتخابی کشتی است/برگزاری مجمع در سال آینده

جام تختی یکی از میادین انتخابی کشتی است/برگزاری مجمع در سال آینده

نایب رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد: رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از میادین انتخابی آزادکاران تیمهای امید و بزرگسالان ازاهمیت زیادی برخوردار است.

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد امید که به تازگی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی هم منصوب شده در آستانه برگزاری رقابتهای جام تختی به خبرنگار مهر گفت: سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی جام تختی طی روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه با حضور ۱۰ تیم خارجی و تعدادی از آزادکاران منتخب کشورمان در شهر کرمانشاه برگزار می شود که طبیعتا این تورنمنت بین المللی برای فدراسیون و کادر فنی اهمیت فراوانی دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۰ تیم خارجی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که مطمئنا در قالب برخی از تیم های خارجی، نفرات خوب و عنوان دار هم حضور دارند. البته تمرکز کادر فنی تیم های امید و بزرگسالان روی انتخاب و محک زدن برخی از نفراتی است که باید بزودی در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان بروند. در نتیجه می توان گفت که جام تختی یکی از میادین انتخابی تیم ملی است که مدعیان باید آنرا جدی بگیرند.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید ادامه داد: تیم امید طبق برنامه پیش رو، رقابتهای جام جهانی بزرگسالان و همچنین نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و مدعیان این رده که مجوز حضور در جام تختی را دارند باید برای اثبات شایستگی خود نهایت استفاده را از این مسابقات ببرند.

رضایی در ادامه گفت: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است از کشتی گیران حاضر در رقابت های جام تختی، تست دوپینگ گرفته شود. ضمن اینکه نفرات اول اوزان ششگانه رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور هم مجوز حضور در جام تختی را کسب کردند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پایان با اشاره به اینکه زمان انتخابات فدراسیون کشتی نیز بزودی اعلام خواهد شد، گفت: وزارت ورزش اعلام کرده که اوایل اسفندماه زمان برگزاری مجمع عمومی کشتی را مشخص می کند که طبیعتا با این شرایط باید شاهد برگزاری مجمع در سال آینده باشیم.

کد N2080433

وبگردی