آفتاب

بازیکن پرسپولیس به تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیوست

بازیکن پرسپولیس به تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیوست

تهران- ایرنا- مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ثبت قرار داد 6 ماهه ( تا پایان فصل لیگ دسته یک) احمد بهاروندی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم خبر داد.

حسین خبیری روز دوشنبه در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی خوراکیان پایتخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: قرارداد این بازیکن جوان به مدت 6 ماه است تا آلومینیوم اراک را برای صعود به لیگ برتر کمک کند.
وی با بیان اینکه قرارداد این بازیکن کمتر از 23 سال به طور آزاد با نماینده اراک بسته خواهد شد، خاطر نشان کرد: طبق نظر فیفا هر تیم در پایان نقل و انتقالات می تواند برای تقویت خود از سه بازیکن سهمیه آزاد(کمتر از 23 سال)بهره ببرد که این انتقال تا فردا رسمی خواهد شد.
مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: قرارداد بهاروندی با حقوق ماهانه به امضا خواهد رسید تا این بازیکن در پست مهاجم در لیگ آزادگان بازی کند.
وی شانس صعود نماینده اراک برای صعود به لیگ برتر فوتبال را مطلوب دانست و گفت: این تیم با 2 اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.
خبیری با بیان اینکه در نیم فصل دوم برای تقویت تیم 6 بازیکن به بدنه تیم اضافه شدند، خاطر نشان کرد: با نظر فراز کمالوند سرمربی تیم، این نفرات در مهلت قانونی به تیم اضافه شدند تا بتوانیم شاهد کسب نتیجه در ادامه رقابت ها باشیم.
گفتنی است در حال حاضر تیم آلومینیوم اراک با 31 امتیاز در 19 بازی در جایگاه پنجم قرار گرفته است.
تهرام/7247/9129
کد N2080029

وبگردی