آفتاب
پیمان اکبری:

برای کسب نتایج بهتر هم قسم شده‌ایم

برای کسب نتایج بهتر هم قسم شده‌ایم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازیکنان برای کسب نتایج بهتر در ادامه راه هم قسم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپا روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم در خانه والیبال تهران میزبان تیم پیام خراسان خواهد بود. تیم والیبال سایپا در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و هفته پیش موفق شد تیم صدرنشین ورامین را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تیم پیام خراسان گفت: پیام تیم خوبی است و نتایج خوبی نیز کسب کرده است. این تیم والیبال را خوب بازی می کند. امیدوارم روز چهارشنبه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا ابتدا خودمان و سپس تماشاگران حاضر در سالن از تماشای آن لذت ببرند. در دو سه هفته گذشته تیم ما کم کم به یک ثبات رسیده است و این رویه را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه درباره شکست تیم شهرداری ورامین نیز گفت: دیدار مقابل تیم شهرداری ورامین بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم بخصوص سایپاخوب بازی کردند. تیم ما به دلیل برخی مشکلات تحت فشار بود و مشکلات خاص خودش را داشت اما قبل بازی با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم که فقط روی بازی تمرکز و از حاشیه دوری کنند.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان نیز همین کار را کردند و با تمرکز عالی بر روی بازی به پیروزی رسیدند. اعتقادم این است که تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد. بازیکنان هم قسم شده اند تا در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

کد N2079483

وبگردی