آفتاب
یزدانی در گفتگو با مهر:

روزهای سختی را پیش رو داریم/ انسجام تیمی نویدبخش اتفاقات خوب است

روزهای سختی را پیش رو داریم/ انسجام تیمی نویدبخش اتفاقات خوب است

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۶ ریو معتقد است این رشته روزهای سختی را پیش رو دارد و باید برای رویدادهای مهم و بزرگی تجهیز و آماده شود.

رضا یزدانی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به خبرنگار مهر گفت: تاکنون چندین مرحله اردو را در کنار دیگر آزادکاران پشت سر گذاشتم و در مجموع می توان گفت اردونشینان شرایط خوبی دارند. البته ما علاوه بر تمرینات درون اردویی، چندین مسابقه بین المللی داخلی و خارجی را هم پیش رو داریم که باید با حضور در این مسابقات به نتایج و تجربه کافی برسیم.

وی افزود: نخستین برنامه و میدان بین المللی کشتی آزاد، حضور در رقابتهای جام تختی است. سپس چند تورنمنت خارجی در دستور کار قرار دارد که امیدوارم ماحصل حضور در این میادین برای کشتی گیران جوان ما با کسب تجربه و دستاوردهای فنی همراه باشد. آنچه مسلم است کادر فنی نیز نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این برنامه ها به بهترین شکل اجرایی شود و بچه ها بتوانند تجربه کافی را از این مسابقات کسب کنند.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی کشتی جهان در خصوص آخرین وضعیت جسمانی‌اش تصریح کرد: خوشبختانه رفته رفته به شرایط مطلوبی نزدیک می شود. در چندین اردو در کنار بچه ها تمرینات منسجمی را پشت سر گذاشتم و فعلا منتظرم تا با نظر کادر فنی در یک تورنمنت بین المللی به میدان بروم. طبیعتا با حضور در یک میدان خارجی می توانم به خوبی توان و آمادگی واقعی خودم را محک بزنم و در پیشبرد برنامه هایم از آن بهره ببرم.

یزدانی خاطر نشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد رویدادهای سختی را پیش رو دارد که البته همدلی و انسجام مطلوب تیمی و رابطه امیدبخش کادر فنی با کشتی گیران، نویدبخش حرکت و پیشرفت خوبی است. مطمئنا این شرایط می تواند کادر فنی را در اجرای هر چه بهتر و سریعتر برنامه های مدون تیم ملی کمک کند و در نهایت کشتی ایران را به اهدافش برساند.

آزادکار عنوان دار کشتی ایران در پایان اظهار داشت: امیدوارم روزهایی خوبی برای ورزش اول کشورمان رقم بخورد. ما باید در کنار اردوهای آماده سازی، مسابقه به مسابقه با پیشرفت خوبی همراه باشیم تا در نهایت بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به هدف اصلی خودمان دست یابیم.

کد N2079422

وبگردی