آفتاب
مشاور عالی فرماندهی کل قوا:

مشکلات کشور با تدبیر و تکیه به داخل رفع شدنی است

مشکلات کشور با تدبیر و تکیه به داخل رفع شدنی است

یزد - ایرنا - مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا گفت: مشکلات کشور با تدبیر، برنامه ریزی و تکیه به نیروها و ظرفیت های داخل کشور حل شدنی است و دشمنان نظام و انقلاب به اهداف خود نخواهند رسید.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سیدحسن فیروزآبادی یکشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس که در دانشگاه ملاصدرا یزد برگزار شد، افزود: بهره گیری از ظرفیت های داخلی، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی سبب غلبه بر مشکلات خواهد شد.
وی ادامه داد: اعتماد به دشمنان نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه آنها فقط به دنبال منافع خود هستند، باید با بصیرت و هوشیاری برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرد.
این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: موفقیت در عرصه های علمی، تعالی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تولید فناوری ها و دستیابی به تجهیزات بزرگ، محصول ایمان، اخلاص و جهاد و تداوم انقلاب اسلامی است.
فیروز آبادی با ذکر خاطره ای از آیت الله صدوقی(ره) سومین شهید محراب و نماینده حضرت امام و امام جمعه فقید یزد، گفت: نقش این شهید والامقام در دوران انقلاب و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و الگویی در خدمت به مردم و نظام بود.
وی همچنین با بیان خاطره‌ای از دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان بسیجی و تیپ الغدیر یزد نقش مهمی در پیروزی ملت قهرمان ایران در آن دوران داشتند.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا در ادامه به اهمیت و نقش ولایت فقیه اشاره کرد و بیان داشت: هر فردی در حمایت از ولایت فقیه و امام و قرآن گام بردارد به جایگاه مناسب اخروی می رسد.
فیروزآبادی، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و بر تکریم و تجلیل ایثارگران و جانبازان به عنوان یک وظیفه دینی و انقلابی توسط مردم و مسئولان تاکید کرد.
این جشنواره با حضور جمعی از مسئولان، شاعران و مردم برگزار شد و برگزیدگان تجلیل شدند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
کد N2079193

وبگردی