آفتاب

پیگیری تمرین فرنگی‌کاران اردونشین در غیاب محمد بنا

پیگیری تمرین فرنگی‌کاران اردونشین در غیاب محمد بنا

دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز ۱۰ بهمن ماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرنگی‌کاران اردونشین تیم ملی در حالی تمرینات خود را پیگیری می کنند که محمد بنا سرمربی این تیم طی روزهای اخیر همراه با تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در ترکیه حضور دارد تا نظاره گر عملکرد شاگردانش در جام وهبی امره باشد. بر این اساس ۱۰ کشتی گیر منتخب در این تورنمنت حضور دارند که تاکنون به یک مدال طلا و دو مدال برنز دست یافتند. سه نماینده دیگر کشورمان نیز امروز در دیدار فینال و یک نماینده هم در دیدار رده بندی به میدان خواهند رفت.

طبق برنامه کادر فنی در این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، نفرات منتخب رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و نفرات مدنظر کادر فنی حضور دارند و تمرینات متنوعی از جمله تمرینات استقامتی، آمادگی جسمانی، هوازی و همچنین تمرینات کشتی و مرور فن را پیگیری می کنند.

فرنگی‌کاران اردونشین صبح امروز استراحت داشتند اما عصر امروز تمرینات ایستگاهی را بدر دستور کار دارند . صبح فردا نیز تمرینات صبحگاهی و نوبت عصر هم تمرین وزنه را انجام خواهند داد. این مرحله از اردو روز ۲۰ بهمن ماه پایان می یابد و مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز ۲۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

تیم ملی تا زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸) چند مرحله اردو و حضور در رقابتهای جایزه بزرگ مجارستان (۴ و ۵ اسفندماه) به عنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه خود دارد.

رقابت های کشتی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۱۲ تا ۱۸ مردادماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد که شاگردان محمد بنا حدود 19 ماه فرصت دارند تا برای درخشش در این رویداد بزرگ مهیا شوند.

کد N2078504

وبگردی