آفتاب

افزایش ورودی گوگل با 2 تکنیک ساده

افزایش ورودی گوگل با 2 تکنیک ساده

طی بررسی های انجام شده، بیش از 95 درصد وب سایت ها نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان، از روش های کلاه خاکستری برای افزایش ورودی گوگل خود اقدام می کنند!

روش های کلاه خاکستری برای افزایش ورودی گوگل، روش هایی هستند که مستقیما در راستای قوانین گوگل نیستند ولی گوگل هم متوجه غیر عادی بودن این روش ها نمی شود و حتی نمی تواند بشود.

از آنجا که تکنیک های کلاه سفید زیادی در سطح اینترنت موجود است ما صرفا به معرفی روش های مطمئن افزایش ورودی گوگل ولی به روش کلاه خاکستری می پردازیم و به سایر تکنیک ها به نقل از سایت Moz مروری گذرا خواهیم داشت.
سایت Moz درباره روش های افزایش ورودی گوگل به روش های کلاه سفید اشاره کرده است که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

1- استفاده از ویدئو که بسیار در نتایج گوگل در سال 2019 موثر است.
2- استفاده از Structured Data

اما تکنیک های راحت تر و زیرکانه تر برای افزایش ورودی گوگل چیست؟
دو تکنیک زیر وابسته به خرید ورودی گوگل هستند! البته به شرطی که از سیستم های ایمن و مطمئن برای این منظور اقدام کنید.

1- خرید ورودی گوگل به قصد افزایش نرخ کلیک یا  CTR
در این روش باید مواظب باشید که طبیعی عمل کنید. سیستم های مشابه بازدیدیار تمام فاکتور های طبیعی را دارند ولی نحوه سفارش ها مهمتر است. برای مثال اگر موضوع شما ۱۰ هزار Impression داره شما نباید سفارش ۲۰ هزارتایی افزایش ورودی گوگل داشته باشید به جای اینکه ۱۰ هزار تا به کل Impression کلمه کلیدی مورد نظرتون اضافه کنید که عین این مقدار مازاد، تبدیل به کلیک روی سایت شما شود، فقط هزار یا دوهزار یعنی ده یا بیست درصد از کل بازدید های کلمه کلیدی مورد نظر را خریداری کنید تا نرخ کلیک آن غیر طبیعی نشود.


2- ظاهر شدن برند شما در پیشنهاد های گوگل

این روش در صورتی که به صورت کلاه سفید انجام شود هزینه چند صد میلیونی و یا میلیاردی دارد.برای مثال، اگر شما سرچ کنید آیفون X ، در پیشنهاد های گوگل عبارت "آیفون X دیجی کالا" را مشاهده می کنید.

آیا می توانید مانند دیجی کالا هزینه کنید؟ طبیعتا خیر! به همین دلیل می توانید با خرید ورودی گوگل با کلمه کلیدی به همراه برند، در پیشنهاد های گوگل هنگام جستجوی کلمه کلیدی ظاهر شوید که این امر باعث جذب کاربران هدفمند به برند شما خواهد شد.


کد N2078327

وبگردی