آفتاب

برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال بدون تماشاگر

برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال بدون تماشاگر

دو دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال مقابل اردن که پیش از آغاز پنجره نهایی رقابت‎های انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی برگزار می‎شود بدون تماشاگر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که باید در پنجره ششم و نهایی انتخابی جام جهانی برگزارکننده دو دیدار مهم و تعیین کننده مقابل ژاپن و استرالیا باشد، پیش از آغاز این پنجره طی دو دیدار تدارکاتی به مصاف اردن می رود. 

این دو دیدار تدارکاتی در تهران و تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود. به همین منظور اردنی ها یکشنبه ۲۱ بهمن ماه به ایران سفر می کنند. اولین دیدار تدارکاتی پیش بینی شده میان ایران و اردن ۲۳ بهمن ماه برگزار می شود و به فاصله ۴۸ ساعت یعنی ۲۵ بهمن ماه هم دومین دیدار میان این دو تیم برگزار خواهد شد. 

هر دو دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اردن در تالار آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. 

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر این موضوع گفت: این یک کار حرفه ای و برای جلوگیری از لو رفتن تاکتیک های تیمی و تغییرات اعمال شده در آن و ترکیب تیم است. ایران دو دیدار حساس پیش رو دارد و نباید به گونه ای عمل کرد که حریفانمان بتوانند از جدیدترین وضعیت تیمی ما اطلاعی کسب کنند. ضمن اینکه اردنی ها هم متقاضی بازی بدون تماشاگر بودند. به هر حال آنها هم درگیر رقابت های انتخابی جهان هستند و نمی خواهند ترکیب و تاکتیکشان لو برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال در پنجره ششم انتخابی جام جهانی، ۲ اسفندماه به مصاف ژاپن می رود و ۵ اسفندماه هم با استرالیا دیدار خواهد کرد. ایران در هر دو دیدار میزبان است. برای انجام این دو دیدار تعیین کننده، اردوی تیم ملی بسکتبال از سه شنبه هفته آینده (۱۶ بهمن ماه) آغاز می شود.

تیم ملی بسکتبال طی پنج پنجره گذشته رقابت های انتخابی جام جهانی برگزار کننده ۱۰ دیدار بوده که حاصل آن ۷ برد و ۳ باخت شده است. 

کد N2076479

وبگردی