آفتاب
رمضان شریف:

پیشرفت‌های حوزه نظامی در سایه سنگین ترین تحریم ها صورت گرفت

پیشرفت‌های حوزه نظامی در سایه سنگین ترین تحریم ها صورت گرفت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سنگین‌ترین و دقیق‌ترین تحریم‌ها در حوزه نظامی-دفاعی بوده است و جالب است که بیشترین پیشرفت را هم در همین حوزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در نشست خبری کارگروه سپاه و بسیج ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۴۰ سالگی انقلاب مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) است. همه واقفیم که انقلاب اسلامی توانست یک نظام ظالم و مستبد را کنار بزند و به پیروزی برسد. این موضوع آرزوی بسیاری از ملت‌های جهان است.

وی ادامه داد: امروز توانسته‌ایم با مقابله با دشمنی مستکبرین پیشرفت‌های بسیاری را بدست آوریم. موضوعی که امروز برای همه سوال است این موضوع است که چه پیشرفت‌هایی داشته‌ایم؟ در این موضوع باید گفت که امروز پیشرفت ما در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت جهشی داشته‌ایم. ما امروز در بعضی موارد در بین ۳ یا ۴ کشور برتر دنیا هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران، افزود: همه این پیشرفت‌ها در سایه تحریم‌ها و فشارهای دشمن صورت گرفته است. از اول انقلاب تا امروز سنگین‌ترین و دقیق‌ترین تحریم‌ها در حوزه نظامی-دفاعی بوده است و جالب است که بیشترین پیشرفت را هم در همین حوزه است.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه ما امروز در حوزه دفاعی-نظامی به حد بسیار مطلوبی رسیدیم، خاطرنشان کرد: این نکته بسیار از زبان دشمنان گفته شده است و آنها به قدرت ایران اذعان کرده‌اند. تمام این پیشرفت‌ها در سایه تدابیر و پیگیری‌های ولایت فقیه صورت گرفته است.

وی یادآور شد: از جنگ تحمیلی تا به امروز لحظه‌ای را برای پیشرفت در این حوزه از دست نداده‌ایم. این موضوع در رزمایش‌ها و اقداماتی که برای پاسخ به برخی تحرکات دشمن داشتیم به خوبی عیان است.

سخنگوی سپاه پاسداران با طرح این مهم که در مسیر پیشرفت از محرومیت زدایی غفلت نکردیم، گفت: از تلاش‌های نیروهای مسلح برای محرومیت زدایی در کشور غافل نشده‌ایم که نمایشگاه آن توسط قرارگاه خاتم در دوره دهه فجر برگزار خواهد شد. امروز پالایشگاه ستاره خلیج فارس که ما را از واردات بنزین بی نیاز کرد، با تلاش سپاه و با حمایت دولت‌هایی که روی کار بودند، انجام شده است که به واقع یک حرکت عظیم در جهت خودکفایی کشور است.

سردار رمضان شریف ادامه داد: سپاه در حوزه محرومیت زدایی و کمک به مردم نیز فعالیت‌های‌ خوبی انجام داده است که در ایام دهه فجر بسیاری از آنها افتتاح خواهد شد.

ادامه دارد...

کد N2074398

وبگردی