آفتاب

نمایندگی رسمی فروش هود اخوان در بازار تهران

نمایندگی رسمی فروش هود اخوان در بازار تهران

مجموعه اخوان افتخار دارد که با سرمایه گذاری کلانی که در خرید دانش، تکنولوژی و ماشین آلات ایتالیایی در جهت تولید سینک، هود، گاز، فر و شیرآلات مدرن اروپایی انجام داده است، امکان تولید جدیدترین مدل های به روز اروپا را داخل کشور فراهم آورد.

فروشگاه احمدی، نمایندگی محصولات اخوان در تهران

مجموعه اخوان با دستیابی به این دانش و تکنولوژی نه تنها از خروج ارز و پرداخت مبالغ هنگفت توسط مصرف کنندگان بابت خرید این محصولات جلوگیری نموده، بلکه محصولات برتر را مقرون به صرفه در اختیار آنان قرار داده است و همچنین در آینده نزدیک با صادرات این محصولات موجبات ارز آوری بیشتر را برای کشور عزمیان فراهم می نماید.


هود اخوان
هودهای آشپزخانه اخوان مجهز به مکش قوی دارای ۲ نوع درب دستی و اتوماتیک،همراه با فیلتر های زغالی، آلومنیومی و استیل قابل شستشو بوده و دارای ۳ نوع کلید مکانیکی و لمسی، سیستم حسگر حرکت دست مجهز به سنسور دود و حرارت، همراه با ریموت کنترل با صفحه نمایشگر LCD و صفحه نمایشگر تمام رنگی با لامپ LED , SMD درخشندگی بیشتر است.
هودهای آشپزخانه اخوان متنوع و در انواع مخفی، شومینه ای، مورب، زیر کابنتی با نمای ظاهری استیل ، شیشه ٬ استیل و شیشه بوده و فروش اینترنتی نیز برای این محصولات میسر است.
از دیگر مشخصات هود آشپزخانه اخوان میتوا به مکش قوی 600 ، 700 ، 800 متر مکعب در ساعت با میزان صدا 54 ، 56 دسیبل، اشاره کرد.
فروش اینترنتی مرکز پخش انواع هود های اخوان با بالا ترین تخفیف بوده و ارسال بعد از ثبت سفارش کالا با کمترین هزینه انجام می شود.
اخوان اولین و بزرگترین تولید کننده هود آشپزخانه در خاورمیانه بوده و از مزایا خرید از اخوان میتوان به خدمات پس از فروش اخوان سرویس و ۲۰ ماه گارانتی محصول اشاره کرد.

اجاق گاز رومیزی اخوان
خرید اینترنتی گاز رومیزی اخوان سری ونوس و اورانوس ، و ، با نمای ظاهری استیل ، شیشه ای ، شیشه و استیل همراه با قطعات ایتالیایی
گاز های اخوان در تعداد شعله دو ، سه ، چهار و پنج شعله با محافظ چدنی دارای ترموکوپل و فندک اتوماتیک ایتالیایی بوده و با بالاترین تخفیف و ارسال سریع بعد از ثبت سفارش با کمترین هزینه، به فروش می رسد.
اخوان اولین و بزرگترین تولید کننده اجاق گازدر خاورمیانه همراه با ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش اخوان سرویسسینک ظرفشویی و هود آشپزخانه ، اجاق گاز رومیزی و فر توکار ، شیرآلات بهداشتی اخوان را می توانید اینترنتی خرید کنید.
کد N2073336

وبگردی