آفتاب

کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا از فردا در ایران آغاز می شود

کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا از فردا در ایران آغاز می شود

تهران -ایرنا- کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا از فردا (جمعه) به میزبانی ایران آغاز خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ازفدراسیون بدمینتون؛ «محمدرضا پوریا» رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان با «محمد اندی» دبیر توسعه بدمینتون آسیا از کشور مالزی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار، پوریا با قدردانی از دبیر توسعه بدمینتون آسیا به منظور حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر از وی بابت برگزاری کمپ پیشرفته AOP در ایران، تشکر کرد.
در ادامه «محمد اندی» گفت: این کمپ در کشورهایی برگزار می شود که تلاش بسیاری در جهت توسعه این رشته داشته باشند.
کمپ پیشرفته تمرینی غرب آسیا ( AOP ) از فردا (پنجم بهمن ماه) با حضور بازیکنان منطقه غرب آسیا در کمپ فدراسیون ایران آغاز و تا چهاردهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
در این کمپ تمرینی از کشورمان امیر جباری از همدان، مهران شهبازی از کردستان، محمدچهارمالی از فارس و نیما رستم پور از تهران به همراه تمامی بازیکنانی که از منطقه غرب آسیا در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران حضور دارند، شرکت خواهند داشت.
بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری با شرکت بازیکنان 33 کشور خارجی و با جوایز 25 هزار دلاری در کرج برگزار می شود.
ورزشی ** 9128 **1528 **3783**
کد N2070012

وبگردی