آفتاب

وزیران خارجه، نیرو و جهاد کشاورزی به مجلس می روند

وزیران خارجه، نیرو و جهاد کشاورزی به مجلس می روند

تهران- ایرنا- 'محمدجواد ظریف'، 'رضا اردکانیان' و 'محمود حجتی' وزیران امور خارجه، نیرو و جهاد کشاورزی هفته آینده برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در 2 نوبت صبح و عصر جلسه علنی دارد.
قرار است وزیر نیرو برای پاسخ به سوالات محمود شکری نماینده تالش و شکور پورحسین نماینده پارس آباد در مجلس حضور پیدا کند.
ظریف نیز برای پاسخ به سوالات سیدعلی ادیانی نماینده قائم شهر، جمشید جعفرپور نماینده لارستان و جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب به بهارستان می رود.
همچنین قرار است وزیر جهاد کشاورزی در یکی از جلسات هفته آینده مجلس به سوالات اسدالله عباسی نماینده رودسر و سیدحسن شاهرودی نماینده شاهرود پاسخ دهد.

* بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس
بررسی طرح یک فوریتی اصلاح بودجه سال 97 و طرح یک فوریتی اصلاح مواد قانون انتخابات مجلس نیز در دستور کار جلسه هفته آینده مجلس قرار دارند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده بررسی تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه پیشگیری و نظارت بر کاهش آسیب های اجتماعی با اولویت خانواده و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد تخلفات مرتبط با شرکت پالایش نفت کرمانشاه را در دستور کار دارند.
همچنین قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی، لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور و لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در مجلس بررسی شود.
سیام *9616*9121*1834
کد N2069877

وبگردی