آفتاب
پیش از دیدار با چین؛

آخرین تمرین ملی پوشان ایران با حضور تاج برگزار شد

آخرین تمرین ملی پوشان ایران با حضور تاج برگزار شد

ابوظبی - ایرنا - آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با چین با حضور «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با تیم چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در ورزشگاه کریکت که در حومه شهر ابوظبی است، برگزار شد.
پیش از آغاز تمرین خبرنگاران پرتعداد چینی آماده حضور در محل تمرین بودند تا از فرصت 15 دقیقه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار همه رسانه ها قرار می دهد برای تهیه عکس، فیلم و خبر استفاده کنند.
کارلوس کی روش و مسعود شجاعی که پیش از این در محل نشست خبری حاضر بودند با تاخیر 10 دقیقه ای به محل تمرین رسیدند.
«میک در مورت» مربی بدنساز تیم ملی مانند روزهای گذشته وظیفه گرم کردن و آماده سازی بازیکنان را با حرکات کششی و نرمشی بر عهده داشت و در ادامه ملی پوشان کار با توپ و عبور از موانع را در دستور کار قرار دادند.
سپس اعضای تیم به دو تیم تقسیم شدند و فوتبال درون تیمی را با نشاط و شادابی خاصی پیگیری کردند.
خبرنگاران چینی حاضر در تمرین با شیطنت به دنبال ترکیب احتمالی تیم ملی در مصاف با تیم چین بودند و با سوال از خبرنگاران می خواستند به جواب خود برسند.
مهدی تاج نیز که در محل تمرین حاضر شده بود با شبکه CCTV چین مصاحبه و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایران در این دیدار موفق شود.
زمانی که خبرنگاران ایرانی خواستند ادامه صحبت های وی را نیز پوشش دهند با دستور مسئول ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.
تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا فردا پنجشنبه در ورزشگاه «محمدبن زاید» شهر ابوظبی به مصاف هم می روند.
ورزشی*9029*3783**2024
کد N2069436

وبگردی