آفتاب

مهم‌ترین اخبار اجتماعی در روز چهارشنبه

مهم‌ترین اخبار اجتماعی در روز چهارشنبه

پاسخ تأمین اجتماعی به برخی اعتراضات و پرسش‌ها درباره «بسته حمایتی»، ۱۶۱ ایرانی، خون‌شان "خیلی نادر" است، اورژانس؛ از عهد قدیم تا عصر جدید + عکس، جزییات حادثه ضرب و شتم تکنیسین اورژانس از زبان وی، کودکان خیابانی قاچاقی وارد کشور می‌شوند؟ از مهم‌ترین خبرهای اداره اجتماعی ایسنا در روز چهارشنبه هستند.

به گزارش ایسنا، امروز در اداره اجتماعی ایسنا حدود 60 خبر منتشر شده است که در ادامه به برخی از مهم‌ترین اخبار اشاره شده است و با کلیک بر روی هر تیتر می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی پیدا کنید.

افزایش ۲۴ درصدی بارش‌ها در کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی به دنبال وقوع بارش‌های قابل توجه در نقاط مختلف کشور طی ماه‌های گذشته، با بیان اینکه کل کشور از ابتدای سال زراعی (اول مهر ۹۷) تا پایان دی‌ماه ۹۷، ۱۱۸.۴ میل‌متر بارش دریافت کرده است، اظهارکرد: بارش بلندمدت کشور در همین بازه زمانی، ۹۵.۳ میلی‌متراست. بنابراین طی چهار ماه گذشته شاهد افزایش ۲۴ درصدی بارش نسبت به بلندمدت بوده‌ایم.

[span]ترخیص ۸۵ درصد از واگن‌های خریداری شده مترو از گمرک

[p]پیروز حناچی، شهردار تهران با بیان اینکه امسال ۲۲ بالابر آتش نشانی خریداری کرده ایم، گفت: برای مترو هم ۷۰ واگن خریداری شده است.

وی با اعلام این خبر که شهرداری تهران در راستای تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی ۲۲ بالابر خریداری کرده است، ادامه داد: تعداد زیادی از بالابرها به سازمان آتش نشانی تحویل داده شده‌اند و مابقی تا پایان امسال و اوایل سال آینده وارد می شوند.

[p]به گزارش ایسنا پربازدید ترین اخبار اجتماعی ایسنا در ۲۴ساعت گذشته به شرح زیر است.

[p] پاسخ تأمین اجتماعی به برخی اعتراضات و پرسش‌ها درباره «بسته حمایتی»

161 ایرانی، خون‌شان "خیلی نادر" است

اورژانس؛ از عهد قدیم تا عصر جدید + عکس

جزییات حادثه ضرب و شتم تکنیسین اورژانس از زبان وی

کودکان خیابانی قاچاقی وارد کشور می‌شوند؟

[p]انتهای پیام

کد N2069435

وبگردی