آفتاب
حضور در دو تورنمنت و سه اردو؛

برنامه تیم کشتی فرنگی‌ امید برای حضور در آسیایی مغولستان

برنامه تیم کشتی فرنگی‌ امید برای حضور در آسیایی مغولستان

تیم کشتی فرنگی امید کشورمان اوایل سال آینده در نخستین آوردگاه رسمی بین المللی خود در رقابتهای قهرمانی آسیا در مغولستان به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سکان هدایت تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال کشورمان را جمشید خیرآبادی از مربیان باتجربه و همکاران پیشین محمد بنا در تیم ملی بزرگسالان در دست دارد. تیمی که قرار است طی روزهای ۴ تا ۶ فروردین سال آینده نخستین میدان رسمی قاره ای خود را در شهر اولان باتور مغولستان تجربه کند و مهیای حضور در میادین مهمتر شود.

تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال کشورمان به عنوان نزدیک‌ترین تیم از نظر سنی به تیم بزرگسالان از اهمیت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه ای به عملکرد این تیم به عنوان پشتوانه های مطمئنی برای بزرگسالان دارد.

فرایند انتخاب نفرات تیم کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به تازگی از سوی جمشید خیرآبادی تشریح شد. بر این اساس قرار است مدعیان این تیم ابتدا در رقابت های بین المللی جام تختی و سپس در جام وهبی امره ترکیه به میدان بروند تا در نهایت کادر فنی تیم امید از ماحصل نتایج و عملکرد فرنگی‌کاران در این دو میدان بین المللی به ترکیب اصلی و مورد نظر خود برای قهرمانی آسیا برسند.

البته رقابتهای قهرمانی آسیا، پایان برنامه های رسمی تیم کشتی فرنگی امید در سال آینده نیست، چراکه این تیم مسابقات جهانی را هم پیش رو دارد که آبان ماه سال آینده در مجارستان برگزار می شود.

کادر فنی تیم کشتی فرنگی امید کشورمان در نظر دارد رقابتهای انتخابی برای مسابقات جهانی را هم اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برگزار کند تا فرصت کافی  برای کسب نتیجه در جهانی مجارستان را داشته باشد.

طبق اعلام کادر فنی تیم کشتی فرنگی امید، این تیم تا زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان، سه مرحله اردوی آماده سازی را پیش رو دارد که به زودی زمان برگزاری این اردوها نیز نهایی و اعلام خواهد شد.

کد N2069198

وبگردی