آفتاب

درویش: هیچ قراردادی با حامد لک امضا نکردیم/ به زودی بازیکنان جدید معرفی می‌شوند

درویش: هیچ قراردادی با حامد لک امضا نکردیم/ به زودی بازیکنان جدید معرفی می‌شوند

مدیرعامل سایپا از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه صحبت کرد.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برنامه‌های سایپا در نقل و انتقالات و دلیل عدم جذب بازیکن جدید اظهار داشت: سایپا به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا نمایندگی ایران در این رقابت‌ها شرایط حساسی دارد و به همین منظور برای تقویت تیم حتماً بازیکن جذب خواهیم کرد ولی قرار ما بر این است که تا زمانی که با بازیکنی به توافق نهایی نرسیدیم آن را رسانه‌ای نکنیم و در سکوت خبری فعالیت می‌کنیم و برای همین خبری در مورد ما وجود ندارد.

وی افزود: با جدایی مهدی ترابی قطعاً بازیکنی به جای او جذب خواهیم کرد و در چند پست دیگر هم نیاز به تقویت داریم و در حال حاضر با بازیکنان مد نظر کادرفنی مذاکره می‌کنیم. به احتمال زیاد تا چند روز آینده 3 یا 4 بازیکن جذب خواهیم کرد و معرفی خواهند شد.

مدیرعامل سایپا در مورد خبری که از عدم توافق با حامد لک منتشر شده گفت: ما هیچ توافقی با حامد لک نداشتیم که حالا بخواهد بر هم بخورد و اخباری که در مورد امضای قرارداد با لک منتشر شده صحت ندارد و هیچ قراردادی با او امضا نکردیم. سایپا خانه حامد است ولی هر بازیکنی به خانه خودش سر می‌زند و برای هر موضوعی صحبت می‌کنند می‌گویند آمده مذاکره کند.

کد N2068794

وبگردی