آفتاب
یک منبع آگاه درگفتگو با ایرنا:

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد استعفا کرد

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد استعفا کرد

تهران - ایرنا - یک منبع آگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از استعفای محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این فرد مطلع که خواست نامش فاش نشود افزود: ساعتی پیش سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای محمد سلطانی‌فر که حدود یک سال معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشته است، موافقت کرد.
براساس اطلاعاتی که خبرنگار فرهنگی ایرنا کسب کرده قرار است تا ساعتی دیگر بصورت عمومی خبر استعفای محمد سلطانی فر رسانه ای و اطلاع رسانی شود.
این در حالی است که هنوز درباره علت و دلایل استعفای معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطلبی بیان نشده است.
ضمن اینکه درباره جایگزینی و یا سرپرستی این معاونت نیز هنوز فردی معرفی نشده است.
به گزارش ایرنا ،محمد سلطانی‌فر دی ماه 1396 به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین حسین انتظامی در این معاونت مطبوعاتی شد.
استاد علوم ارتباطات، مدیر مسوولی روزنامه انگلیسی زبان TEHRAN TIMES - (از سال 1363 تا سال 1373)، مدیریت گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت‌نظام (1385)، مدیریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها (در دولت یازدهم تا سال 1395) از جمله مسئولیت ها و فعالیت های محمد سلطانی فر است که وی در کارنامه کاری خود دارد.
فراهنگ ** 1355 ** 1418
کد N2068097

وبگردی