آفتاب
«پندار اکبری» در گفتگو با ایرنا:

«گاندو» پر از اتفاقات جذاب و پر حادثه است

«گاندو» پر از اتفاقات جذاب و پر حادثه است

تهران- ایرنا- پندار اکبری بازیگر سریال «گاندو» در خصوص جزییات نقش خود در این سریال توضیحاتی مطرح کرد و گفت: من در این سریال نقش «سعید» را بازی میکنم، این کاراکتر یک نقش عملیاتی در کنار یک گروه است که وارد اتفاقات جذاب و پرحادثه میشود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مدتی است تصویربرداری سریال «گاندو» به تهیه کنندگی مجتبی امینی و کارگردانی جواد افشار در تهران آغاز شده است و این روزها افشار در لوکیشن های مختلف مشغول تصویربرداری سکانسهای جدید خود است .

«پندار اکبری» بازیگر سریال گاندو در خصوص این سریال و نقش خود به ایرنا گفت : من در این سریال نقش «سعید» را بازی میکنم که یک نقش عملیاتی در کنار یک گروه است که وارد اتفاقات جذاب و پرحادثه میشود.

اکبری ادامه داد : مجموعه تلویزیونی «گاندو» بسیار پربازیگر است، باید قبول کرد که تولید این کار با این حجم بازیگر سخت است ولی در این شرایط تا به حال مشکلی برای ما پیش نیامده است.

بازیگر سریال گاندو در خصوص محتوا و فرم «گاندو» افزود : قطعا این فرم کارها باعث جلب نظر مثبت مخاطبان و افزایش تعداد بینندگان در پای تلویزیون میشود.

اکبری درباره با کارگردانی گاندو اظهار داشت: جواد افشار بسیار خوب پروژه را مدیریت کرده است و بازی خوبی از بازیگران گرفته است ، من مطمئن هستم «گاندو» متفاوت ترین کاری است که از این کارگردان خواهید دید.

داستان این مجموعه تلویزیونی که پانزدهمین سریال جواد افشار برای تلویزیون است به قلم آرش قادری به نگارش درآمده که پیش از این هم سریال موفق «برادر» را به کارگردانی افشار نوشته بود، پندار اکبری در این باره افزود: متن فیلمنامه گاندو را آرش قادری نوشته است و در این باره می توانم بگویم نمونه این سریال ها در تلویزیون ما بسیار کم بوده و ویژگی های خاص خود را دارد.

«گاندو» اسم یک گونه تمساح پوزه کوتاه است که در جنوب شرقی آسیا (ایران، هندوستان، پاکستان ) دیده می‌شود. سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار با حضور تعدادی از بازیگران از 19 شهریور کلید خورد، تصویر برداری این سریال علاوه بر تهران، در شهر استانبول کشور ترکیه نیز ادامه خواهد داشت.
فصل اول سریال«گاندو» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید خواهد شد. هنوز مشخص نشده است که گاندو از کدامیک از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد رفت اما خبر ها حاکی از آن است که شبکه سه برای پخش این سریال انتخاب شده است.
فیلم نامه سریال «گاندو»امنیتی و ضد جاسوسی است و داستان آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی است. آرش قادری نویسندگی این سریال را به عهده دارد و در حال حاضر مشغول نگارش فصل دوم این مجموعه است و مجتبی امینی نیز تهیه کننده آن است.

داریوش فرهنگ ، کامبیز دیرباز ، محمدرضا شریفی‌نیا ، سید مهرداد ضیایی ، کمند امیر سلیمانی و فرهاد قائمیان، وحید رهبانی ، پیام دهکردی ، لیلا اوتادی ، سارا خویینی‌ها ، علیرام نورایی ، آزیتا ترکاشوند ، نگار عابدی ، خسرو شهراز، پندار اکبری ، نیلوفر شهیدی ، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی ، علی افشار، اتابک نادری، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، نسرین نکیسا ، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، سوگل طهماسبی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش خواهند.

مریم کریمیان مدیر رسانه این پروژه درباره تایید خبر حضور بازیگران خارجی در گاندو به ایرنا گفت: مجموعه تلویزیونی گاندو یک بخش تولیدخارج از کشور دارد که جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی در این بخش به این مجموعه اضافه خواهند شد.
فراهنگ**9210 **1418
کد N2068076

وبگردی