آفتاب

رقیب شبکه های ورزشی نیستیم

رقیب شبکه های ورزشی نیستیم

تهران - ایرنا - تهیه کننده برنامه «ورزشگاه»با تاکید بر اینکه این برنامه نمی خواهد با برنامه های ورزشی شبکه های سه و ورزش رقابت کند ،گفت: همه جای دنیا برخی فوتبالیست ها مجری برنامه های ورزشی هم می شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پژمان ماندگاری با اشاره به جزئیات و روند برگزاری برنامه ورزشگاه ،افزود: اینگونه شبکه ها با پخش بازی ها به صورت تخصصی تر به مسابقات نگاه کرده و از طرفی به آنالیز بازی ها و به بحث داوری مسابقات و خیلی اتفاقات دیگر می پردازند.
او ادامه داد: در این برنامه حواشی مسابقات و اتفاقات جالب بازی‌ها که جذابیت ویژه‌ای برای مردم و ورزش دوستان دارد؛ پخش می کنیم و به جای آنالیز تخصصی بازی ها نگاهمان بیشتر به خارج از گود است.
وی در خصوص مهمان‌هایی که در برنامه حضور پیدا می‌کنند نیز اظهارداشت : به سمتی می رویم که تا حدودی غیرتخصصی، عام‌تر و اجتماعی‌تر مسابقات فوتبال را مشاهده و سعی شده با دعوت از مهمان‌های خاص این برنامه‌ را متفاوت اجرا کنیم.

** فوتبالیست ها مجری می شوند
تهیه کننده برنامه ورزشگاه درادامه سخنان خود به چگونگی انتخاب علی انصاریان بازیکن سابق باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، به عنوان مجری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر در برنامه‌های ورزشی و خصوصا فوتبالی روز دنیا، یک چهره فوتبالی که قابلیت اجرا داشته باشد را انتخاب می‌کنند.
ماندگاری گفت: ما نیز از این شاخصه استفاده کرده و از انصاریان دعوت کردیم تا در نقش یک مجری در برنامه ورزشگاه حضور داشته باشد.
او در مورد اینکه انصاریان برای اجرای یک برنامه زنده، دوره‌ها یا کلاس‌های خاصی گذارنده است یا خیر؟ ، گفت: ازآنجائیکه وی علاقه خاصی به حوزه بازیگری و اجرا داشت، کلاس‌هایی مثل فن بیان را گذرانده‌ است، از طرف دیگر ما در برنامه ورزشگاه یک تیم تحریریه از دوستان نویسنده و فعال در حوزه‌های ورزشی، اجتماعی داریم که سئوالات اصلی هر قسمت را طراحی و براساس آن سوالات و محوریت‌ها جلو می‌رویم و پلاتوهای مجری را می‌نویسند.

** رضایت از بازتاب ها
تهیه کننده برنامه «ورزشگاه» در خصوص بازخوردهایی که تا به اینجا از پخش ویژه این برنامه برای جام ملت‌های آسیا گرفته هم توضیح داد: با توجه به اینکه پیش تولید برنامه را با تاخیر شروع کردیم، با وجود این از بازخوردهایی که بوده راضی‌ هستیم چراکه پس از گذشت چهار روز از پخش برنامه ،خوشبختانه برنامه بازتاب خبری خوبی را به همراه داشته است.
ماندگاری همچنین با اشاره به انعکاس برنامه در رسانه ها ،افزود: یک سری دوستان نقد مثبت داشتند و بعضی دیگر از دوستان نقد منفی ازاین رو درصدد هستیم از نقطه نظرات آنها استفاده ‌کنیم.
به گفته وی نکته مهم این است که یک برنامه تلویزیونی اگر دیده نشود، هیچ نقدی راجع به آن نمی‌نویسند لذا این نشانگر این است که «ورزشگاه» بازتاب خوبی داشته و مردم هم راجع به آن صحبت می‌کردند.

** روی آنتن تا فینال جام ملت های آسیا
این تهیه کننده در مورد اینکه پخش این برنامه تا چه زمانی ادامه دارد؟ هم گفت: پیش بینی ما این است که تا فینال جام ملت های آسیا هر شب پخش داشته باشیم، اگر ایران به فینال برسد، سعی می کنیم بعد از بازگشت بازیکنان به ایران، سه برنامه با حضور ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی داشته باشیم.
وی افزود: اگر فینالیست شود تا پانزدهم بهمن ماه برنامه داریم و در غیر این صورت تا دوازدهم بهمن و بعد از آن هم به روال هفته‌ای یک برنامه باز می‌گردیم.
به گزارش ایرنا ، برنامه ورزشی «ورزشگاه» همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات به صورت ویژه به مدت یک‌ماه هرشب حوالی ساعت 22 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
این برنامه با آیتم‌های مختلفی همچون معرفی ستاره‌های جام ملت‌ها، معرفی کشورهای شرکت‌کننده، پرونده کاپیتان‌ها، مربیان، دروازه‌بان‌ها، گزارش ارسالی از امارات و تقدیم مخاطبان و علاقه مندان ورزش به ویژه فوتبال دوستان خواهد بود.
فراهنگ ** 9210 ** 1355 **
کد N2068037

وبگردی