آفتاب

سامانه کارپایه تسهیل کننده اشتغال و کاهش میزان بیکاری در جامعه

سامانه کارپایه تسهیل کننده اشتغال و کاهش میزان بیکاری در جامعه

کارپایه | KarPaye به عنوان یکی از بهترین سامانه های اشتغال و استخدام کشور است که در قالب مشاور و راهنما به کاربران خود خدمات ارائه می کند.

توصیه ی تیم سازنده به افراد بیکار، دانشجویان، کارفرمایان و کارجویان برای پیدا کردن فرصت های بیشتر شغلی و استخدامی در قالب کارهای مختلف، ثبت نام در سایت کارپایه و مراجعه به این وب سایت یا دریافت اپلیکیشن آن است.

زمانی که در سایت کارپایه | KarPaye ثبت نام می کنید، این امکان برای شما فراهم می شود تا چندین مهارت را در سامانه درج کنید و خودتان را در معرض دیدهای بیشتری قرار دهید. این سیستم علاوه بر افراد بیکار، برای اشخاصی که دارای شغل هستند و دخل و خرج زندگی کفاف آنها را نمی دهد نیز می تواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.
محمد امین صمدی مدیرعامل سیستم کارپایه | KarPaye چندی پیش با حضور در شبکه های سراسری و خبرهای صدا و سیما این سامانه را کاملاً هوشمند معرفی کرد که می تواند حدود 6000 عنوان شغلی را به طور همزمان تحت پوشش قرار دهد. به گفته ی وی این سامانه از ابتدای مراحل ساخت و پس از معرفی توانسته ایده های بسیار جدید و تازه ای را به کاربران خود وارد کند و بر مبنای نیازسنجی افراد بیکار، کارفرمایان، کارجویان و استادکارانی است که ممکن است به دلایل گوناگون مدت ها بدون کار رها شده باشند.

کارپایه | KarPaye درحقیقت شکل هوشمند و سیستماتیکی از یک بانک اطلاعاتی گسترده است که افراد زیادی را تحت ارتباطات مختلف به یکدیگر معرفی می کند. با استفاده از سیستم هوشمند کارپایه و ثبت نام در سامانه karpaye.com می توانید آخرین اخبار و اطلاعات موجود از شغل های مورد نیاز، استخدام و سایر فعالیت هایی که می تواند به عنوان یک منبع درآمد محسوب شود بهره مند شوید.
کارپایه | KarPaye بدون محدودیت جغرافیایی در تمام نقاط کشور به کاربران خود خدمات ارائه می کند و قادر است تا شما را تحت یک شبکه ی گسترده ی شغلی به منابع گوناگون متصل کند.

با نصب اپلیکیشن ای او اس و اندروید به اولین و بزرگترین سامانه اشتغال رایگان کشور وصل شوید و از خدمات به خوبی استفاده کنید. کارپایه یک موتور جستجوی رایگان کار بدون نیاز به آگهی استخدامی است که هم اکنون بالغ بر 100 هزار کاربر دارد.
یکی از مزیت های اصلی کارپایه | KarPaye رایگان بودن و رابط کاربری آسان آن است، بدین ترتیب کاربران در هر سطحی به آسانی می توانند در چند ثانیه ثبت نام کنند و همانند گوگل به طور رایگان از خدمات آن استفاده کنند.

وب سایت: karpaye.ir, karpaye.com
صفحه اینستاگرام: karpaye_official

تلگرام: Karpaye
کد N2067747

وبگردی