آفتاب

بوآتنگ به بارسلونا پیوست

بوآتنگ به بارسلونا پیوست

تهران- ایرنا- «کوین پرینس بواتنگ» بازیکن اسبق تیم ملی غنا تا ماه ژوئن به طور قرضی راهی نیوکمپ شد و پس از انقضای این زمان، گزینه خرید دائمی وی به مبلغ 8 میلیون یورو فعال می شود.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز سه شنبه نوشت: «کوین پرینس بواتنگ» بازیکن اسبق تیم ملی غنا از امروز به صورت رسمی بازیکن تیم بارسلونا محسوب می شود؛ در واقع، دقایقی پس از ساعت 21:30 شب گذشته، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مقدمات انتقال قرضی این بازیکن از ساسولو تا 30 ژوئن انجام و به توافق طرفین رسیده است.
با این حال، آبی اناری ها مبلغ قرارداد مورد توافق با باشگاه ایتالیایی را افشا نکردند اما براساس اعلام کاتالان ها گزینه خرید دائم این بازیکن 31 ساله، 8 میلیون یورو بوده و به محض انقضای تاریخ قرارداد انتقال قرضی فعال خواهد شد.
گزارش ها حاکی از آن است که قرارداد مذکور امروز (سه شنبه) راس ساعت 13 به طور رسمی اعلام خواهد شد.
این در حالی است که بوآتنگ پیش از پرواز به اسپانیا در مصاحبه ای اظهار داشت: خداحافظی با ساسولو ناراحت کننده است اما از حالا روی بارسلونا تمرکز کرده ام، لطفا در مورد رئال مادرید از من سئوال نپرسید، امیداورم در الکلاسیکو گل بزنم.
علاوه بر این، با وجود اعلام باشگاه مبنی بر تشریفاتی بودن شرکت بوآتنگ در تست های پزشکی اما این بازیکن باید پیش از تکمیل قرارداد بار دیگر آزمایش های مربوطه را پشت سر بگذارد.
بوآتنگ غنایی به احتمال زیاد برای بازی رفت مرحله یک چهارم جام حذفی اسپانیا مقابل سویا که روز پنجشنبه برگزار می شود، در ترکیب تیم بارسا قرار نخواهد گرفت اما این بازیکن به درخواست «ارنستو والورده» سرمربی این تیم و در راستای جذب مهاجمی آشنا با فوتبال اسپانیا با توانایی بازی در سریع ترین زمان ممکن، جذب شده است.
مهاجم غنایی تازه وارد کاتالان ها که پیش تر با باشگاه لاس پالماس سابقه حضور در لالیگا را در کارنامه دارد، در فصل 2016 – 2017 تحت هدایت «کیکه سِتین» در جریان 29 بازی 10 گل به ثمر رساند؛ وی در تیم بارسا به عنوان مهاجم پشتیبان، با اندکی فاصله از «لوئیز سوآرز» به کار گرفته می شود.
باشگاه بارسلونا پیش از عقد قرارداد با بوآتنگ، «آلواراو موراتا»، «کریستین استوانی» و «کارلوس ولا» را در جمع گزینه های مدنظر خود قرار داد بود؛ بوآتنگ در جریان فصل جاری در 15 بازی در تمام رقابت ها 5 گل برای ساسولو به ثمر رساند.
ورزشی**3991**1597
کد N2067727

وبگردی