آفتاب
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

برخی در لباس مسئولیت به انقلاب خیانت کردند

برخی در لباس مسئولیت به انقلاب خیانت کردند

شهرری- ایرنا- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر چه برخی از مسئولان در حل مشکلات مردم به خوبی عمل نکردند و برخی هم در لباس مسئولیت به انقلاب خیانت کردند، اما بدانند که این انقلاب ماندگار خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، محمد نبی حبیبی عصر دوشنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای حزب موتلفه اسلامی با آرمان های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) حکومت اسلامی را در ایران پایه گذاری کرد و موجب از بین رفتن حاکمان فاسد و ستمگر شد.
وی تصریح کرد: حزب موتلفه در طول 55 سال تاسیس، وفاداری خود را به امام راحل و انقلاب اسلامی ایران به اثبات رسانده و از این پس هم این راه را ادامه می دهد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز هم ملت ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

** افزایش مسلمانان در آمریکا نشانه فروپاشی لیبرالیسم است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: افزایش آمار مسلمانان در آمریکا نشانه فروپاشی لیبرالیسم در غرب و موفقیت اسلام است.
اسدالله بادامچیان افزود: اسلام در عرصه جهانی رو به پیشرفت است و هیچ جایگاهی جز تمدن نوین اسلامی در جهان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه امام راحل بیدارگر قرن است و با روشنگری موجب بیداری جهانیان شد، گفت: ابرقدرتها با اسلام هراسی قصد ضربه به قرآن و اسلام را دارند اما هر بار با شکست مواجه می شوند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: بیداری دنیا موجب رسوایی ابرقدرتها شده و قدرت آنها رو به زوال است.
وی یادآور شد: مقابله غرب و ابرقدرتها با مسلمانان جهان نه تنها بی فایده است بلکه زمینه انهدام و فروپاشی خود را فراهم می کنند.
بادامچیان گفت: در طول عمر 40 ساله انقلاب، ابرقدرتها با هر نوع ترفند و حیله ای قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند که هر بار توطئه‌های آنان خنثی شد.
وی تصریح کرد: امروز چشم جهانیان به حقیقت باز شده و دیگر کسی فریب سخنان دروغ ابرقدرتها را نمی خورد.
بادامچیان گفت: مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی در برابر ابرقدرتهای ستمگر و منفعت طلب می ایستند و زیر بار زور نمی روند.
دبیر کل، اعضای شورای مرکزی و هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در آستانه دهه مبارک فجر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
1970/6003 /1596
کد N2067330

وبگردی