آفتاب
جانشین فرمانده سپاه:

فضائلی طرح جامع نظام تربیتی سپاه را تدوین کرد

فضائلی طرح جامع نظام تربیتی سپاه را تدوین کرد

تهران- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار احمد فضائلی طرح جامع نظام تربیتی و آموزشی سپاه را تدوین کرد و اکنون نیز سپاه هم بر اساس همان نقشه راه، پاسداران را در جنبه‌های مختلف تربیت می‌کند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» امروز- دوشنبه- در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار احمد فضائلی که در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار فضائلی از الگوهای مجسم پاسدار واقعی اسلام بود.
وی سردار فضائلی را یک شخصیت کامل، عمیق و آگاه دانست و بیان کرد: بینش وسیع اسلامی و انقلابی با علم و دانش و تخصص شخصیتی جذاب و منحصر بفرد را از سردار فضائلی ساخته بود.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فضایلی، عموما در فضاهای تربیتی سپاه مسئولیت‌های بزرگی را عهده‌دار بود، گفت: وی توانست طرح جامع نظام تربیتی و آموزشی سپاه را تدوین کند و اکنون نیز سپاه هم بر اساس همان نقشه راه، پاسداران را در جنبه‌های مختلف تربیت می‌کند.
سردار سلامی با اشاره به پیشرفت های دانشگاه امام حسین (ع) در زمان فرماندهی سردار فضائلی اضافه کرد: دانشگاه امام حسین (ع) در آن زمان پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای در زمینه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، تربیتی و آموزشی داشت.
سیام*9612*1535
کد N2067122

وبگردی