آفتاب

چه رستورانی، کدام هتل؟

چه رستورانی، کدام هتل؟

مطمئنا تا کنون مزیت های زیادی برای گردش و مسافرت برایتان برشمرده شده و به خوبی درک میکنید که آثار سفر و گردش های حتی کوتاه مدت می تواند جسم و ذهن شما را تا مدتها التیام ببخشد.

مطمئنا تا کنون مزیت های زیادی برای گردش و مسافرت برایتان برشمرده شده  و به خوبی درک میکنید که آثار  سفر و گردش های  حتی کوتاه مدت می تواند جسم و ذهن شما را تا مدتها التیام ببخشد. اما یکی از دغدغه هایی که بسیاری از ما در سفر با آن سر و کار داریم انتخاب محل اقامت و رستوران هایی است که میخواهیم از آن ها استفاده کنیم . اگر به شهرها و کشورهایی با بهترین شرایط آب و هوایی و گردشگری سفر کنید ولی از نظر اقامت و غذا به خوبی تامین نشوید ، نمیتوانید از آن سفر  به عنوان تجربه ای موفق یاد کنید . میخواهیم چند رستوران و هتل مناسب را به شما معرفی کنیم . شاید مقصد بعدی شما یکی از آن ها باشد . با ما همراه شوید.



رستوران های معروف استانبول


انتخاب رستوران های با کیفیت و با قیمت های مناسب در حین سفر از دغدغه های هر مسافری است. در سفر به ترکیه نیز حتما با این مسائل روبرو می شوید. پس باید پیش از آغاز سفر نکاتی را در مورد رستوران ها و موقعیت آن ها بدانید.

از آنجا که استانبول شهر هزار رنگ و پرطرفداری در میان گردشگران است، رستوران های متنوعی نیز در آن پیدا می شود. استانبول شهری با قدمت بسیار است که در طول تاریخ پذیرای فرهنگ ها و قومیت های مختلفی بوده است و طبق گفته پتروس ژولیوس، تمام شهرهای دنیا ممکن است روزی از بین بروند، اما تا زمانی که آخرین مرد زنده است، قسطنطنیه پایدار می ماند.






فرهنگ و آداب و رسوم یک ملت در غذاهای آن بازتاب می یابد. رستوران ها را بر اساس ویژگی های مختلفی دسته بندی کرده اند که برخی از آنها تا کنون در لیست بهترین و محبوب ترین رستوران های استانبول قرار گرفته اند. برخی از این رستوران ها را برای آشنایی گردشگران تور استانبول معرفی می کنیم.



1. Ulus29


این رستوران از مجلل ترین و زیباترین رستوران های ترکیه است که به سبب داشتن مناظری شگفت انگیز و زیبا و ارائه بهترین و جدیدترین غذاها شهرت جهانی یافته است. ترکیب رنگ فوق العاده زیبا و مناسب دیوارها و وسایل و چیدمان زیبای این مکان شما را به یک وعده غذا در محیطی آرام ترغیب می کند. حین خوردن بهترین غذاهای استانبول از مناظر چشم اندازهای شگفت این رستوران نیز لذت ببرید. استانبول از این زاویه زیر پای شماست. پل های استانبول و نمایی از بسفر از دیدنی ترین نماهای تراس این رستوران است.


2. Nicle


از رستوران های معروف استانبول است که توسط یکی از حرفه ای ترین آشپزهای امروزی اداره می شود. اگر به غذاهای فرانسوی علاقه مندید، این رستوران بهترین انتخاب شماست. از این کافه منظره زیبای استانبول در دید شما قرار دارد.


3. Râna Meyhane


در این رستوران تلفیقی از سبک غذایی چند قرن مختلف را تجربه می کنید. غذای خود را از بین دو منوی غذایی سنتی و مدرن انتخاب می کنید که بسیار جالب است و دامنه انتخاب مشتری را وسیع تر کرده است. نوشیدنی های این رستوران در بین مشتریان آن محبوبیت زیادی دارد.


4. Mikla


اگر غذاهای نو برای شما جذابیت دارد، حتما به این رستوران قدم بگذارید. تجربه چشیدن غذاهای ترکیبی ترکی و فرانسوی بی شک برای شما جذاب و به خاطره انگیز خواهد بود.


5. Zuma


رستوران های زنجیره ای Zuma نیازی به تعریف ندارند. چرا که در ارائه خدمات سابقه طولانی دارند. این رستوران در استانبول طرفداران همیشگی خود را دارد. این ساختمان زیبای دو طبقه در کنار اسکله بنا شده و فضایی زیبا و آرامش بخش در کنار تنگه بسفر را برای بازدید کنندگان فراهم سخته است.


6. Aman Da Bravo Bistronomi


مکانی دنج و دور از شهر، در محیطی آرام و باصفا همراه با غذاها و نوشیدنی های باب طبع مشتری، آنان را به مشتری دائم این مکان تبدیل ساخته است.

نوشیدن یک فنجان قهوه ترک در این مکان شما را به مشتری دائمی رستوران تبدیل می کند.


از این دست رستوران های شیک و باب طبع مسافران در استانبول بسیار یافت می شود. کافیست نظرسنجی بازدید کنندگان از این مکان ها را ببینید و برحسب نظر دیگران از کمی و کاستی ها، مزایا و ویژگی های هر رستوران اطلاع یابید.


دبی :  شرایتون یا کارلتون پالاس هتل


هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دبی یکی از  بهترین هتل های 5   ستاره دبی بابیش از 200 اتاق مدرن و 4 رستوران در منطقه  تاریخی دیره واقع شده است و دارای آبنما ها و آسمان خراش های زیبایی است.


هتل شرایتون دبی در  خیابان شیخ زائد قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه و تا ایستگاه متروی ورد ترید سنتر 10 دقیقه است و مراکز تجاری و نمایشگاه های دبی در مجاورت این هتل قرار دارند و همچنین آبنمای معروف دبی، باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زائد و بازار طلا و ادویه جات در نزدیکی این هتل قرار دارند.





این هتل دارای امکانات گسترده ای از جمله : استخرروباز در طبقه آخر،سالن بدنسازی،جکوزی،جیم،ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی،خشکشویی،واکس کفش،صبحانه داخل اتاق،تسهیلات برای افراد کم توان،خدمات نگهداری کودک،اینترنت رایگان درسراسرهتل،چندین کلاب،کرایه خودرو،سالن ضیافت وکنفرانس و ... می باشد.


رستوان این هتل با بهره گیری از بهترین سرآشپزهای دنیا به عرضه انواع غذاعای بین المللی و محلی در محیطی آرم و زیبا با فضایی مطلوب می پردازد.

این هتل  از نظر گردشگران تور دبی اقامتگاه مناسبی  به شمار می رود ، چرا که به  مراکز تجاری ، تفریحی و مراکز فروش برندهای لوکس نزدیک است و دلیل آن این است که هتل شرایتون دارای موقعیت مکانی مناسبی جهت دسترسی به مرکز توریستی و تجاری شهر است.



هتل کارلتون پالاس


هتل کارلتون پالاس یکی دیگر از هتل های 5 ستاره دبی با 212 اتا ق 4 رستوران واقع در خیابان آل مکتوم و با دسترسی به دبی کریک و برج ساعت دبی است.این هتل در سال 1997 ساخته و در سال 2004 بازسازی شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه تا ایستگاه مترو  الریگا  و ایستگاه متروی یونیون 10 دقیقه است.


امکانات این هتل عبارتند از:نزدیکی به حمل و نقل و تاکسی جهت دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر،ترانسفر فرودگاهی،پارکینگ رایگان،کرایه ماشین،خرید تور،خدمات خشکشویی،صندوق امانات،ویلچر و تسهیلات برای افراد کم توان،زمین گلف،سالن بدنسازی،استخر،سونا،اتاق بخار،آرایشگاه و ... می باشد.

این هتل دارا ی4 رستوران با غذاهای عراقی،لبنانی،روسی و بین المللی می باشد.همچنین دارای فاصله نزدیکی به جاذبه های شهر ازجمله بازار طلا،دبی مال،مرکز خرید الغدیر،برج ساعت دیره،برج های دوقلو،دبی فریم  ودبی گاردن گلو دارد و به طور کلی اقامتگاه مناسبی برای علاقه مندان به تفریح و خرید است.



رستوران معلق تایلند


انسان ذاتا موجودی کاوشگر است و همواره در جستجوی ناشناخته ها و تجربه های جدید است. از این رو کشورهای پیشرو در صنعت توریسم همواره در پی خلق سازه هایی عجیب و جذاب هستند که بتوانند گردشگران بیشتری را جذب کنند. از این دست خلاقیت ها در نقاط مختلف دنیا به وفور به چشم می خورد. یکی از این عجایب که در شهر بانکوک و در خیابان سوخومویت واقع شده است، رستوران معلقی است که از جذابیت های تایلند به شمار می رود.

ایده رستوران معلق برای اولین بار در کشورهای اروپایی اجرا شد و پس از آن اولین رستوران معلق آسیایی به نام تایلندی ها ثبت شد. امروزه این ایده مورد استقبال بسیاری از گردشگران تور تایلند قرار گرفته و در کشورهای مختلف به چشم می خورد.






رستوران معلق مکانی جذاب برای ثبت لحظاتی به یاد ماندنی در دل شب های بانکوک است. این رستوران عجیب در ارتفاع 50 متری از سطح زمین توسط یک جرثقیل نگه داشته می شود. ظرفیت کلی رستوران 22 نفر است که به مدت دو ساعت پذیرای علاقه مندان است.


تجربه صرف غذا در محیطی معلق بین زمین و آسمان، فرصت هیجان انگیزی است که پیشنهاد می شود مابین روزهایی که در تایلند می گذرانید، حتما یکبار آن را تجربه کنید.

قابلیت جابجایی رستوران باعث شده که هر ساله تغییر مکان بدهد و آدرس ثابتی نداشته باشد. اما برای رزرو می توانید به سایت هتل شرایتون گرند مراجعه کنید.


4 نوع غذای مخصوص سرآشپز هتل شرایتون گرند در این رستوران سرو می شود که از پرطرفدارترین غذاهای این کشور هستند. ضمن اینکه غذاها در همان محل رستوران تهیه می شوند و شما می توانید علاوه بر یک چشم اندازه 360 درجه از فضای اطراف، از فرایند آماده شدن غذای خود هم دیدن کنید.

به یاد داشته باشید که این رستوران طرفداران زیادی دارد و برای تجربه آن حتما باید از قبل رزرو کرده باشید.


رفت و آمد به این رستوران در هرکجای تایلند که باشد، توسط شرکت اسپانسر رستوران به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

حس عجیبی که با حضور در این رستوران تجربه می کنید، غیر قابل توصیف است. باید لحظاتی را در این رستوران باشید تا این احساس را درک کنید. لحظاتی پر هیجان آمیخته با ترس از سقوط! اما نگران نباشید. این رستوران از بالاترین امکانات امنیتی برخوردار است. پس با خیالی راحت از منظره و غذای خود لذت ببرید.


یکی دیگر از رستوران های معلق تایلند، آشیانه پرنده است که در عین دنج و کوچک بودنش، طرفداران زیادی دارد. این رستوران دیدنی بر فراز درختان جنگلی در سونوای تایلند ساخته شده شده و جزئی از طبیعت استوایی این ناحیه است. این رستوران که در نزدیکی سواحل ساخته شده است، تاکنون علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. خلاقیت های سازندگان و نحوه خدمت رسانی کارمندان این رستوران هم در نوع خود دیدنی است.

کد N2066693

وبگردی