آفتاب
اولین اعزام‎ها در سال ۲۰۱۹؛

حضور شمشیربازان اسلحه اپه و سابر در جام جهانی قطر و لهستان

حضور شمشیربازان اسلحه اپه و سابر در جام جهانی قطر و لهستان

برنامه‎های فدراسیون شمشیربازی برای حضور در میادین بین‎المللی سال ۲۰۱۹ میلادی با اعزام تیم‎های اسلحه اپه و سابر به جام‎جهانی قطر و لهستان آغاز می‎شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور در جام جهانی قطر اولین برنامه برون مرزی فدراسیون شمشیربازی در سال جاری میلادی به حساب می آید. این اعزام برای تیم شمشیربازی اسلحه اپه و به منظور شرکت در یک مرحله جام جهانی انجام می شود. 

تیم شمشیربازی اسلحه اپه ایران با ترکیب احمدرضا کنعانی، حسین جعفری، محمد اسماعیلی، محمدعلی کیهانی، سپهر زاهدی و محمد رضایی چهارم بهمن ماه و یک روز پیش از آغاز رقابت ها عازم دوحه می شود و پس از سه روز حضور در بخش انفرادی و تیمی مسابقات جام جهانی، هشتم بهمن ماه باز می گردد. 

تیم اسلحه سابر هم دومین تیم اعزامی فدراسیون شمشیربازی در سال جاری میلادی است. این تیم جام جهانی لهستان را پیش رو دارد که طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود. 

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران و نیما زاهدی ترکیب تیم اسلحه سابر اعزامی به ورشو را تشکیل می دهند. این تیم ۱۱ بهمن ماه با هدایت پیمان فخری عازم ورشو می شود و ۱۵ بهمن ماه هم بازمی گردد. 

مسابقات شمشیربازی جام جهانی قطر و لهستان جزو رویدادهایی است که نتایج و امتیازات به دست آمده در آنها در امتیاز المپیکی شمشیربازان تاثیرگذار است. 

کد N2066578

وبگردی