آفتاب

35 نفر در ایرنا با آزمون دستگاه‌های اجرایی استخدام می شوند

35 نفر در ایرنا با آزمون دستگاه‌های اجرایی استخدام می شوند

تهران- ایرنا- جزئیات استخدام 35 نفر در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در چارچوب ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، هفت کارشناس امور خبری برای گروه برون مرزی، سه کارشناس امور خبری برای گروه عربی، دو کارشناس امور خبری برای گروه انگلیسی، یک خبرنگار گروه اقتصادی و یک خبرنگار گروه فرهنگی- هنری، یک خبرنگار گروه ورزشی در سازمان مرکزی استخدام خواهند شد.
همچنین یک خبرنگار گروه فرآورده‌های نوین خبری، یک عکاس و فیلمبردار برای گروه عکس، یک کارشناس عکس و فیلم خبری برای گروه فیلم، یک کارشناس امور آموزشی برای گروه آموزش و بهسازی نیروی انسانی، یک حسابدار و یک مسئول خدمات مالی برای اداره کل امورمالی، یک کارشناس برنامه و بودجه برای دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری، یک کارشناس امور ساختمان و تاسیسات برای اداره کل امور اداری و پشتیبانی، دو کارشناس حراست فیزیکی و نیروی انسانی برای اداره کل حراست و یک کارشناس شبکه برای معاونت مهندسی و فناوری اطلاعات نیز دیگر استخدامی های سازمان مرکزی ایرنا در این آزمون هستند.
در حوزه استانها نیز یک خبرنگار در مرکز بوشهر، یک خبرنگار مرکز استان تهران، یک خبرنگار مرکز مشهد، یک خبرنگار مرکز بجنورد، یک خبرنگار مرکز اهواز، یک خبرنگار مرکز زاهدان، یک خبرنگار مرکز گرگان و یک خبرنگار مرکز همدان استخدام می شوند.
بر پایه قانون، 25 درصد سهمیه استخدامی دستگاه‌ها به ایثارگران تعلق می‌گیرد که بر همین اساس از سهمیه 35 نفره ایرنا، 9 نفر از اعضای خانواده ایثارگران استخدام خواهند شد.
داوطلبان برای اخذ اطلاعات بیشتر و ثبت نام باید به سایت www.hrtc.ir مراجعه کنند.
فراهنگ**9053**3009
کد N2066432

وبگردی