آفتاب

حال خوب، دنیای مطلوب

حال خوب، دنیای مطلوب

تهران - ایرنا - موضوع بیست و نهمین زنگ آموزش سازمان حفاظت محیط زیست به موضوع حال خوب، دنیای مطلوب اختصاص یافت.

​به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، آرش یوسفی مدیرکل دفتر آموزش محیط‌ زیست سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تنش ها و فشارهای زندگی در جامعه امروز، راه برون رفت از آن را هدفمندی و مثبت نگری به جهان پیرامون دانست.
وی افزود: آموختن روش های بهتر زندگی کردن در محیط زندگی و کار باعث می شود تا علاوه بر داشتن حس بهتر فردی به زندگی، به بهبود ارتباط اطرافیان نیز کمک قابل توجهی شود بر این اساس اساتید در این زنگ آموزشی تلاش می کنند تا رفتارهایی که ما را به زندگی شادمانه نزدیک تر می کند؛ تبیین کند.
مدیر کل دفتر آموزش محیط‌ زیست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در این برنامه آموزشی، سید فرزاد حسینی، پژوهشگر و استاد دانشگاه، ضمن بیان ارزش های زندگی اجتماعی و راه های رسیدن به زندگی شادمانه، مبحث'حال خوب، دنیای مطلوب' را تشریح می کند.
وی با بیان اینکه شرکت برای عموم در این برنامه از زنگ آموزش آزاد است افزود: زنگ آموزشی حال خوب ، دنیای مطلوب دوشنبه اول بهمن از ساعت 9 در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط‌ زیست برگزار می شود.
بررسی مسایل زیست محیطی دریای خزر ، اثرات تغییرات اقلیمی بر جوامع انسانی و تمدن ها، خشک شدن تالاب‌ها و ژینایی رودخانه ها و درس های محیط زیستی زلزله‌ها برخی از موضوعات زنگ آموزشی سازمان محیط زیست است که تاکنون برگزار شده اند.
علمی 9014**2017
کد N2066056

وبگردی