آفتاب

حضور خانواده‌های شهدای پلاسکو در محل حادثه در دومین سالگرد

حضور خانواده‌های شهدای پلاسکو در محل حادثه در دومین سالگرد

در دومین سالگرد شهادت آتش نشانان در ساختمان پلاسکو جمعی از خانواده‌های شهدا با حضور در این محل، یاد قربانیان این حادثه را گرامی داشتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، صبح امروز (یکشنبه‌ ) و در دومین سالگرد شهادت آتش نشانان در ساختمان پلاسکو ، شماری از خانواده‌های این شهدا و شهروندان در مقابل ساختمان پلاسکو حاضر شدند و با گلباران محل حادثه یاد و خاطره شهدای این حادثه را گرامی داشتند.

همچنین نمایشگاهی از عکس‌ها و تصاویر حادثه ساختمان پلاسکو نیز به صورت خودجوش و از سوی خانواده‌ها بر روی دیوار بتنی نصب شده مقابل پلاسکو برپا شد که در آن تصاویر آتش نشانان در حین عملیات اطفای حریق و همچنین عملیات جستجو و نجات پس از ریزش آوار به نمایش گذاشته شده بود.

برخی از شهروندان نیز اقدام به روشن کردن شمع و اهدای دسته گل در محل حادثه پلاسکو کردند.

امروز و در دومین سالگرد حادثه ، تعدادی از خانواده‌ های شهدای آتش‌نشان برای نخستین بار وارد محوطه کارگاهی ساخت ساختمان پلاسکوی جدید شدند. حضور در این محل سبب تاثر شدید برخی از خانواده‌ها به ویژه‌ مادران چند شهید شد.

در این مراسم هیچ یک از مسئولان آتش نشانی تهران یا مسئولانی از مدیریت شهری حضور نداشتند و مراسم کاملا با حضور خانواده‌های آتش نشانان برگزار شد.

گفتنی است روز جمعه‌ در مراسمی که در بهشت زهرا (س) برگزار شد، شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری در دومین مراسم سالگرد این آتش نشانان حضور داشتند.

انتهای پیام

خبرنگار: مهدی بابایی/ دبیرخبر: بهناز غفاری

کد N2065830

وبگردی