آفتاب

سایه مصدومیت بر سر بازیکنان لس آنجلس لیکرز

سایه مصدومیت بر سر بازیکنان لس آنجلس لیکرز

تهران- ایرنا- مصدومیت بازیکنان لیکرز تمام نمی شود بلکه به آنها اضافه می شود. هنوز لبرون جیمز و راژون راندو به ترکیب این تیم برنگشته اند که هواداران لیکرز با خبر مصدومیت لونزو بال روبه رو شدند.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز یکشنبه با 10 مسابقه پیگیری شد و این دیدارها نیز مثل همیشه تحت تاثیر اخبار مختلفی بود اما اصلی ترین اتفاق برای تیم لس آنجلس لیکرز افتاد و دوباره هواداران این تیم با خبری بد مواجه شدند. سایه مصدومیت بر این تیم افتاده و ستاره های لیکرز یکی پس از دیگری از ترکیب خارج می شوند.
با اینکه دیروز اعلام شد لبرون جیمز به زودی برای لس آنجلس بازی خواهد کرد اما بامداد امروز لونزو بال در جریان دیدار با هیوستون از ناحیه مچ پا آسیب دید. او به سرعت راهی بیمارستان شد و همه هواداران لیکرز نگران وضعیتش بودند تا اینکه یکی از خبرنگاران در توییتر خود اعلام کرده عکس از مچ پای این بازیکن نشان می دهد شکستگی ایجاد نشده با این حال هنوز خبری از زمان بازگشت بازیکن پست یک لیکرز به ترکیب نیز منتشر نشده است.
لیکرز در دیدار با هیوستون در وقت اضافه با نتیجه 138 بر 134 مغلوب شد. در این دیدار که در وقت قانونی 120 بر 120 تمام شد جیمز هاردن همانند همیشه ستاره هیوستون بود و توانست کارش را با 48 امتیاز، 8 ریباند و 6 پاس منجربه گل تمام کند. برای لیکرز نیز کلی کوزما با 32 امتیاز و 8 ریباند عملکرد خوبی داشت.
در دیگر مسابقه اوکلاهاما سیتی به مصاف فیلادلفیا رفت و توانست با درخشش پائول جرج 117 بر 115 این دیدار حساس را به سود خود تمام کند. جرج در این مسابقه 31 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس منجربه گل داشت. در این مسابقه تقابل راسل وست بروک و جئول امبیدی جذاب بود. امبیدی با کسب 31 امیاز، 8 ریباند و 6 پاس منجربه گل بهترین بازیکن فیلادلفیا بود و وست بروک هم با 21 امتیاز، 10 ریباند و 6 پاس به کار خودش پایان داد.
این دو بازیکن همیشه رقابت های عجیبی باهم داشتند و رسانه های مختلف تقابلشان را تاریخی توصیف می کنند که مملو از اتفاق های عجیب است. در دیدار بامداد امروز نیز تقابل دو بازیکن در کنار جذابیت پر از اتفاق ها مختلف بود. دو بازیکن بعد از مسابقه نیز برابر خبرنگاران نسبت به هم واکنش نشان دادند. راسل وست بروک که به لحنی بد نشان داد تمایلی برای صحبت درباره امبیدی ندارد و ستاره فیلادلفیا نیز گفت: او دیوانه است و من نظری درباره اش ندارم.
دیگر تیم برنده بازی های برگزار شده بوستون بود. این تیم با درخشش کایری ایروینگ 113 بر 105 آتلانتا را شکست داد. بوستون فراز و نشیب زیادی در هفته های اخیر داشته اما خبری که این روزها این تیم را تحت تاثیر قرار داده شایعه هایی درباره احتمال پیوستن ستاره این تیم به لیکرز است. بسیاری از رسانه ها به دنبال این هستند که آیا ایروینگ تمایلی به پوشیدن لباس زرد لیکرز دارد یا نه.
در دیگر دیدارهای برگزار شده شارلوت 135 بر 115 فینیکس را شکست داد، ساکرامنتو 103 بر 101 دیتروید را مغلوب کرد، ایندیانا 111 بر 99 برابر دالاس به برتری رسید و میلواکی 118 بر 108 اورلاندو را برد.
نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
ممفیس 90 – تورنتو 119
میامی 117 – شیکاگو بولز 103
کلیولند 102 – دنور 124
ورزشی**ع-ح**2024
کد N2065527

وبگردی