آفتاب
نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس به نقل از سلطانی فر:

مصوبه کمیسیون تلفیق مانع واگذاری سرخابی ها است

مصوبه کمیسیون تلفیق مانع واگذاری سرخابی ها است

تهران- ایرنا- نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه صبح امروز - یکشنبه - این فراکسیون خبر داد و گفت:مسعود سلطانی‌فر با انتقاد از مصوبه کمیسیون تلفیق درمورد سرخابی ها آن را مانع از واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دانست.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» با بیان این که مهم ترین محور صحبت های وزیر ورزش و جوانان در این فراکسیون موضوع واگذاری استقلال و پیروزی بود، افزود: وی با انتقاد از مصوبه کمیسیون تلفیق تاکید کرد این شیوه‌ پیش بینی شده مانع از واگذاری دو باشگاه است.
به گزارش ایرنا، کمیسیون تلفیق در بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1398 کل کشور ، وزارت ورزش و جوانان را با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی مکلف کرد حداکثر تا پایان شهریور 98، شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم کنند.
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس همچنین درمورد این جلسه تاکید کرد: سلطانی فر، نویدهای خوبی داد و از اتفاقاتی که در سال 97 رخ داده و درس‌هایی که باید از اتفاقات سال جاری برای آینده بگیریم، نکاتی را مطرح کرد.
جعفرزاده با بیان این که وزیر ورزش و جوانان درخصوص توزیع عادلانه اعتبارات در بین استان‌ها، رفع مشکلات و توجه به جوانان گزارش‌های مناسبی ارائه داد، گفت: سلطانی فر در خصوص ابهاماتی که درمورد بازنشسته‌ها وجود دارد نیز توضیحات خوبی داد.

**وزارت ورزش برای جبران افتدو ساله اخیر کشتی برنامه دارد
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس افزود: بعضی از رشته های‌ ورزشی مانند کشتی که مورد توقع هستند در 2 سال اخیر افول داشته است که سلطانی فر برنامه‌‎های خود را برای توسعه این رشته و بازگشت به جایگاه واقعی‌اش را عنوان کرد.
وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان که تعامل خوبی با مجلس دارد؛ نویدهایی برای جامعه ورزشی داد و همچنین مشخص است که توسعه وزرش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برای کاهش تنش‌ها و افزایش تعامل با وزیران، نشست‌های خود با مسئولان را در هر هفته کاری بلاانقطاع برگزار کرده و به دنبال این هستیم که بخش بزرگی از مشکلات را حل کنیم.
سیام*3061*1336
کد N2065525

وبگردی