آفتاب
لیگ برتر انگلیس؛

لیورپول به سختی از سد پالاس گذشت

لیورپول به سختی از سد پالاس گذشت

تهران - ایرنا - شاگردان «یورگن کلوپ» سرمربی لیورپول شنبه شب میزبان تیم کریستال پالاس بوده و به دشواری از سد این تیم سخت کوش گذشتند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «روی هاجسون» درتیم کریستال پالاس که در این فصل از رقابت های لیگ جزیره مقابل تیم های بزرگ همانند منچسترسیتی، تاتنهام، لسترسیتی و منچستریونایتد بازی های خوبی را ارائه کردند، در ادامه روند بازی های مطلوب خود مقابل تیم های مدعی لیگ برتر امشب تیم لیورپول را به زحمت انداختند.
در این دیدار که از رقابت های هفته بیست و سوم و در ورزشگاه «آنفیلد» شهربندری لیورپول برگزار شد، آنان مقابل هزاران هوادار مشتاق تیم لیورپول که از نزدیک شاهد این بازی بودند با نتیجه نزدیک 4 بر 3 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند و یک بار دیگر برای تیم های مدعی قهرمانی در لیگ برتر خط و نشان کشیدند.
«محمد صلاح» در دقایق 46 و 75 ، «روبرتو فیرمینو» در دقیقه 53 و «سادیو مانه» در دقیقه 90 برای تیم لیورپول صدر نشین رقابت های لیگ برتر انگلیس گلزنی کردند.
«اندروز تاونسند» در دقیقه 34، « جیمز تامکینز» در دقیقه 65 و 'مکس میر» در دقیقه 96 نیز برای تیم کریستال پالاس مقابل لیورپول گلزنی کردند.
تیم لیورپول با کسب هرسه امتیاز این دیدار 60 امتیازی شد و فاصله خود با تیم منچسترستی که در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد به 7 امتیاز افزایش داد.
تیم پالاس نیز با 22 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.
در سایر دیدار های همزمان نیز این نتایج به دست آمد:
بورنموث 2 - وستهام صفر
منچستر یونایتد 2 – برایتون یک
نیوکاسل 3- کاردیف صفر
ساوتهمپتون 2 – اورتون یک
واتفورد صفر – برنلی صفر
ورزشی ** 9144**1379
کد N2065276

وبگردی