آفتاب
جام ملت های آسیا؛

ملی پوشان ایران آماده مصاف با عمان شدند

ملی پوشان ایران آماده مصاف با عمان شدند

ابوظبی- ایرنا- بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری تمرینی شاداب، آماده مصاف با عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا شدند.

به گزارش عصر شنبه خبرنگار اعزامی ایرنا؛ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با عمان برگزار شد.
طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حاضر در رقابت ها باید روز قبل از انجام مسابقه در محل ورزشگاه اصلی تمرین خود را برگزار کنند، اما ملی پوشان ایران با صلاحدید «کارلوس کی روش» آخرین تمرین خود را در ورزشگاه کریکت انجام دادند.
این تمرین از ساعت 18 و 15 دقیقه آغاز شد و در 20 دقیقه ای که خبرنگاران فرصت تهیه خبر داشتند، ملی پوشان ابتدا بدن های خود را گرم کردند و در ادامه کار با توپ و عبور از موانع را در دستور کار خود قرار دادند.
پاس های سرعتی و کار با توپ محور تمرینات تمرین امروز بود.
کادرفنی و بازیکنان با شادی و نشاط خاصی تمرین را پیگیری می کردند و در مواقعی نیز شوخی را چاشنی کار تمرینی خود قرار می دادند.
کی روش سرمربی تیم ایران که در نشست خبری پیش از بازی در ورزشگاه «محمد بن زاید» بود با تاخیر در محل تمرین حاضر شد.
عکاس ها و خبرنگاران عمانی و شبکه های خارجی در این تمرین حضور قابل توجهی داشتند. همچنین یکی از مسئولان حراست ورزشگاه کریکت که عمانی بود برای خبرنگاران کی می خواند و ادعا می کرد تیمش در بازی فردا پیروز می شود که خبرنگاران ایرانی نیز جواب او را دادند.
تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری کی روش پیش از این سه بار مقابل تیم عمان صف آرایی کرده است که اولین آن در سال 1392 و در دیداری تدارکاتی با پیروزی سه بر یک عمان همراه شد.
ملی پوشان فوتبال ایران در ادامه در رقابت های مقدماتی انتخابی جام جهانی روسیه 2 بار دیگر مقابل تیم عمان به میدان رفتند که در بازی نخست به تساوی یک بر یک رسیدند و در بازی دوم در تهران با 2 گل سردار آزمون، پیروز شدند.
دیدار تیم های ایران و عمان، ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (یکشنبه) در ورزشگاه «محمدبن زاید» شهر ابوظبی برگزار می شود.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی ماه به میزبانی امارات آغاز شده است.
ورزشی**3783**9029**2024
کد N2065186

وبگردی