آفتاب

دستیار مورینیو سرمربی باشگاه الدحیل قطر شد

دستیار مورینیو سرمربی باشگاه الدحیل قطر شد

تهران- ایرنا- باشگاه الدحیل قطر حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا از توافق این باشگاه با «روی فاریا» مربی پرتغالی برای هدایت این تیم خبر داد.

به گزارش ایرنا، شبکه الکاس و الدوری قطر روز شنبه به نقل از باشگاه الدحیل اضافه کرد: این باشگاه پس از مذاکرات سنگین با دستیار خوزه لوئیس مورینیو برای هدایت تیم فوتبال خود به توافق رسید و قرار داد فی مابین طی روزهای آینده منعقد می شود.
باشگاه الدحیل ادعا کرد: فاریا به رغم اینکه پیشنهادهای سنگینی از تیم های اروپایی داشته است، پیشنهاد این باشگاه را پذیرفته است و همراه با وی مربیان بزرگی در کادرفنی تیم فوتبال الدحیل قرار خواهند گرفت.
این مربی پرتغالی جایگزین نبیل معلول مربی تونسی شد که پس از جمال بلماضی الجزائری هدایت تیم الدحیل قطر را برعهده داشت.
براساس اعلام شبکه الکاس و الدوری قطر، فاریا از مربیان صاحب نامی است که در سال های گذشته در کادرفنی تیم های بزرگ اروپایی حضور داشته است.
وی در کنار خوزه لوئیس مورینیو در کادرفنی تیم های چلسی، پورتو، رئال مادرید و اینتر میلان حضور داشته و کار خود به عنوان دستیار مورینیو را از تیم لیریا شروع کرده است.
وی پیش از پایان قرارداد مورینیو با منچستر یونایتد از این تیم جدا شد.
کنفرانس مطبوعاتی مربی جدید الدحیل در 2 روز آینده برگزار خواهد شد.
الدحیل قطر همراه با تیم های استقلال ایران، الاهلی عربستان و العین امارات در گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا قرار دارند.
ورزشی**2093**9129
کد N2065147

وبگردی