آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

کی‌روش: نتایج مرحله گروهی دیگر مهم نیست

کی‌روش: نتایج مرحله گروهی دیگر مهم نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نتایج مرحله گروهی دیگر مهم نیست و بازی سختی با عمان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران با عمان در جام ملت های آسیا که بعدازظهر امروز در ابوظبی برگزار شد، گفت: عمان تیم خیلی خوبی است. از این به بعد نتایج مرحله گروهی مهم نیست. ۱۶ تیم بازی های سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

وی افزود: این تیم آماده سازی خوبی داشته است. از ۲۴ بازی قبلی، ۱۵ تا ۱۶ پیروزی داشته اند. تقریبا تمام بازی های آنها را مخصوصا سه بازی قبلی آنها را دیده ایم. نتیجه بازی فردا ۵۰ - ۵۰ است و هر تیمی عملکرد خوبی داشته باشد مطمئنا برنده خواهد بود.

یک خبرنگار آلمانی از کی روش درباره بزرگترین تغییراتی که در فوتبال ایران ایجاد کرده است و اینکه چه تدابیری دارد تا ایران همچنان در سطح اول آسیا بماند، سئوال پرسید. سرمربی تیم ملی گفت: اگر بخواهیم راجع به روند فوتبال ایران صحبت کنیم و یا اتفاقاتی که رخ داده است، می تواند جالب باشد ولی نه برای امروز چون فردا یک بازی داریم و تمرکزمان باید روی این بازی باشد. گروهی از بازیکنان و میلیون ها هوادار داریم. تیم عمان هم همینطور. بازی فردا مسابقه خاصی است ولی احساساتی بودن این مسابقه می تواند تاثیرگذار باشد. جام ملت های واقعی تازه شروع می شود. از فردا همه چیز برای برنده است و هیچ چیز برای بازنده. هیچ جای افسوس نداریم. باید با انگیزه و تمرکز بالا کارمان را انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر تعریف سرمربی عمان از خط دفاعی ایران و اینکه تیم ایران برای بازی فردا هجومی ظاهر خواهد شد یا خیر؟ ابتدا با خنده گفت: الان نمی توانم در اینباره صحبت کنم.

ادامه دارد...

کد N2065105

وبگردی