آفتاب
رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا:

نیروی انتظامی برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کند

نیروی انتظامی برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کند

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با تأکید بر لزوم تلاش برای رسیدن به پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی گفت: کانون مرکزی همه اقدامات و فعالیت های پلیس باید تحقق این مهم باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی اظهار داشت: در آستانه شهادت حضرت سید کبری فاطمه الزهرا (س) هستیم و بنده این ایام را تسلیت عرض می کنم.

وی در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش تخصصی به ویژه از سردار احمدنوریان؛ معاون اجتماعی ناجا، افزود: بنده بیش از سه دهه توفیق آشنایی با سردار نوریان را دارم و این فرصتی را که در اختیارمان قرار دادند تا در خدمت معاونان اجتماعی پلیس های تخصصی و رده های استانی باشم را غنیمت می شمارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تأکید بر لزوم ترویج گفتمان صیانت از سازمان و نیروهای پلیس، ادامه داد: باید تلاش کنیم به معنای واقعی «عبد خدا» باشیم ؛ یعنی تسلیم محض خداوند باشیم و این مهم در رفتار، منش و رویکردمان تجلی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی بیان کرد: انس با قرآن نسخه خداشناسی و خودسازی است و باید از ظرفیت های معنوی، دینی و انقلابی برای صیانت از نیروهای پلیس بهره ببریم؛ در مکتب قرآنی، دینی و حسینی (ع) می توان به پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: لازم است برای رسیدن به پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی همه با هم تلاش کنیم و کانون مرکزی همه اقدامات و فعالیت های پلیس رسیدن به پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی  باشد.

وی تصریح کرد: رسیدن پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید در نیروی انتظامی به یک گفتمان و دغدغه تبدیل شود .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تشریح ویژگی های پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی، عنوان کرد: پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی؛ دارای بصیرت دینی و انقلاب است، چنین پلیسی هوشیار، هوشمند، عادل ودارای رفتار و برخورد حکیمانه با مردم است.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت برخورد حکیمانه آحاد نیروهای پلیس با مردم، عنوان کرد: برخورد حکیمانه با مردم به ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس کمک می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور تک تک مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب، قطعا بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را ناامید و ناکام خواهد کرد و شایسته است که  کارکنان و خانواده های محترم ناجا نیز چون سنوات گذشته در این راهپیمایی عظیم حضور حداکثری داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با اشاره به شرفیابی جمعی از فرماندهان و مسئولان ناجا محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان کرد: ایشان از حرکت رو به رشد ناجا اظهار رضایت و خرسندی داشتند، بنده به سهم خود این پشتوانه معنوی یعنی؛ اظهار رضایت رهبری از حرکت رو به رشد ناجا را به تک تک فرماندهان و کارکنان ناجا تبریک می گویم؛ همه با هم باید تلاش کنیم این روند رو به رشد با قوت ادامه داشته باشد و ان شاء الله بتوانیم هر چه زودتر پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

کد N2065087

وبگردی