آفتاب

از امر به معروف و نهی از منکر نترسیم و فرار نکنیم

 از امر به معروف و نهی از منکر نترسیم و فرار نکنیم

مشاور وزیر ارشاد در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی گفت: گاهی انگاره ها و تصورات موجب قضاوتهای نادرستی می شود و مانع از کمک به یکدیگر و هم افزایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ارباب سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی با بیان خاطرهای از امام خمینی (ره) گفت: نگاه امام (ره) این بود که رقابت سالم وجود داشته باشد و تأکید داشتند که بیش از آنکه به نجات دیگران فکر کنید، به نجات خودتان بپردازید. 

وی اظهار داشت: گاهی انگاره‌ها و تصورات موجب قضاوت‌های نادرستی می‌شود و مانع از کمک به یکدیگر و هم افزایی می‌شود.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود اشکالات در حوزه فرهنگی کشور افزود: باید ریل گذاری و جهت گیری‌ها را اصلاح کنیم. از تذکر ناامید نشویم و از امر به معروف و نهی از منکر نترسیم و فرار نکنیم. گاهی انسان‌هایی یافت می‌شوند که تحت تأثیر قرار می‌گیرند و مسیر انقلاب را پرشورتر ادامه می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حال اوج گرفتن است. نباید احساس خستگی کنیم. مشکلات و مسائلی که در جامعه وجود دارد نباید ما را نگران کند. آینده روشن است و این انقلاب به مسیر خود ادامه خواهد داد. 

بر اساس این گزارش در این نشست، محمد بومیان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی به بیان دیدگاهها و دغدغه‌های اعضای این شورا درباره مسائل فرهنگی کشور پرداخت.

کد N2064867

وبگردی